DaGaz
Snygg
Robban_C skrev:Sorry. Hade inte greppat att det var det upplägget. Trodde det gällde en av deras kvällskörningar.
Tror för övrigt 60 TL (eller twinnar) kan vara svårt men man kan väl fylla på med fyror annars.
Önskemål: Alla evenemang är alltid på lördagar och jag jobbar alltid på lördagar.
Nu menar jag inte att man ska anpassa efter just mig men man kan ju alltid framföra önskemål.
Utan att veta helt säkert ännu så lutar åt fredag den 16/7 (banan är ledig) -- med övernattning till lördagen för hemfärd. Valfritt om vissa vill smita tidigt lördag eller fredag kväll under på eget ansvar. Ej vettigt att sätta sig på hojjen efter en dags banåka.
Visst vi får fylla upp om det skulle var snålt om folk, 50 kan vara ok också banhyran är inte SÅ hög. Men det vore fint om vi kunde få hela evenmanget till en vettig kostnad med boende aktiviteter och allt.
Som sagt lite tidigt ännu, men inputs / hjälp med detta är välkommet. Har jagat lms idag ansvarig är tillbaka först på måndag, de har dock börjat titta på det.
TWIN-träffen i Maj btw, lite långt för min del tyvärr om det nu inte var övernattning isåfall är jag intresserad..