DaGaz
Snygg
Vee-twn skrev:Finns kanske bara ett alternativ, läges mässigt... Mittsverigebanan strax utanför Härnösand. Nära och bra för de allra flesta
Seriöst vi vill väl inte hyra plogbil också?
Vee-twn skrev:Finns kanske bara ett alternativ, läges mässigt... Mittsverigebanan strax utanför Härnösand. Nära och bra för de allra flesta
Vee-twn DaGazDaGaz skrev:Seriöst vi vill väl inte hyra plogbil också?
DaGaz skrev:Jag kan ta huvudansvaret denna gång med lite stöd av övriga.. Först; en vettig bana / åkning.. Blir vi tillräckligt många kanske vi kan hyra själva?
Förslag på lämpliga banor/banåkningar tack, gärna under semestertid, låt säga mitten på juli så har vi lite framförhållning och möjlighet att göra detta till något riktigt bra..
Skicka ett PM till mig ni som är på för aktuell tidpunkt ovan så sammanställer jag listan (så slipper vi lusa ner tråden med namn)..
PutteLiten skrev:Jag tyker att vi ävan ska ta med Aprilia gänget. Många trevliga snubbar där.
Och festa kan de oxå
En del kan både festa och bada samtidigt...
tlmartin skrev:Hej som ny här på SH så kanske man kan presentera sig.Jag tlmartin kör en TLS 00a som inköptes i julas som är svart i färgen ja det var bara det jag ville säga jag skrev att jag skulle komma på twin träffen om jag hann men det är inskrivet i almenackan nu så jag kommer.
mvh tlmartin
TLRR skrev:Kom hem efter en lagom tur med stickande fingrar.Kallt är det fortfarande men KUL.
Vee-twn skrev:Vee-twn DaGaz
Jag lovar att banan är riktigt rolig omän lite "knixig".
Jag kan däremot förstå om alla inte har lust att åka alltför långt bara för en bandag
J-Bone skrev:Tja Rille! Välkommen till "the dark side". Visst är vi några som härjar i huvudstaden, vi får styra upp några samåkningar i sommar.
Nej, PCIII passar inte, sälj och köp PCII...eller Techlusion TFI som några av oss har gjort
Samma.Majk skrev:Fråga : Är det samma (dot4) i koppling som i bromsen eller är det en annan vätska ,och i så fall vad ?
/Majk
Man tackar Ska iväg och handla lite sen ska här luftasRobban_C skrev:Samma.
Robban_C skrev:Samma.
Vee-twn skrev:Fina fina!!
Jag har dock inte råd med mer bling bling på ett tag! Studenter är det synd om...
J-Bone skrev:Råna banken, stjäl från morsan, ta ett extralån hos CSN, vad som helst! Detta får inte missas...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|