PutteLiten
Twins have more fun
Det finns en grön och vit TLS på TL planet.
Om den är snygg eller inte är en smaksak. Annrolunda. Ja!
Om den är snygg eller inte är en smaksak. Annrolunda. Ja!
Asso...är inte det där lite klent för en räser hoj??SENSEI skrev:Resultatet... jo det du.. en massa muller.
Ärligt Min tlr 18.9 hp och vrid på 98 nm tror jag det vart.
Och hockes tls 18,9hp och 101 NM kan tagit fel förvisso på någon siffra. Dock så ligger det där i kring.
J-Bone skrev:
DEn måste sitta på hela tiden. Du tänker nog på en yoshibox som prgrammerar om ECU:n. Powercommader har större justerings möjligheter. Min TLS vart en ny cykel efter att jag monterade & mappade min.WestW skrev:Ni skulle ha sagt till så hade jag ordnat ett bra pris på ett annat ställe.
En av dom bättre turbobyggarna i landet håller nämligen till utanför Enköping med egen bänk i garaget. Kunskapen har dom det kan jag lova.
Någon som hyr ut PowerCommander till TLS för en dag?
För visst mappar man med den och sen kan man lägga den på hyllan?
Välkommen!Mad-Dog skrev:... insugsmuffen i gummi kan hoppa av insugsröret vid kraftig baktändning.
Är det rätt ställe att börja felsöka?
Vad kan det annars vara? ...
WestW skrev:Ni skulle ha sagt till så hade jag ordnat ett bra pris på ett annat ställe.
En av dom bättre turbobyggarna i landet håller nämligen till utanför Enköping med egen bänk i garaget. Kunskapen har dom det kan jag lova.
Någon som hyr ut PowerCommander till TLS för en dag?
För visst mappar man med den och sen kan man lägga den på hyllan?
J-Bone skrev:Tack för erbjudandet, men vi är alla supernöjda med den här killen och riktigt bra pris fick vi också... men det kan ju vara bra att veta om flera ställen!
Jag köpte gelseatet ifrån en snubbe på BluffBay (eBay), jag pyntade 800:- med frakt ifrån USA cirkus pirkus. De kostar ca 3000-3500:- i Sverige!Ricken skrev:Du Chiefen, vart köpte du din gel-seat och vad betalade du??
Det ska väl vara en TFI dårå. (J-benet har bra info om den eftersom han o några till äger en TFI). Priset: ca 1000:- ink frakt tror jag.KrilleTL skrev:Finns det något alternativ till Power Commander? I så fall vad ligger ca priset på?
Chiefen skrev:Det ska väl vara en TFI dårå. (J-benet har bra info om den eftersom han o några till äger en TFI). Priset: ca 1000:- ink frakt tror jag.
WestW skrev:1500kr + frakt tror jag är billigast man hittar
Här finns mer info om TFI boxar http://www.dobeckperformance.com/
Svensk firma eller utländsk via nätet?J-Bone skrev:Vi gjorde ett gruppköp och betalade 1200 kr (frakt inkluderat) för Techlusions TFI.
J-Bone skrev:Vi gjorde ett gruppköp och betalade 1200 kr (frakt inkluderat) för Techlusions TFI. Den fungerar mycket bra men det går att ställa in ännu bättre med en PCII, det märkte vi i bänken. Med TFI´n så blir mellanregister och toppregister en kompromiss. Om du vill ha ut max på topp så går det lite fett i mellanregistret, om man justerar för ett jämnt och fint mellanregister så tappar du 1-2 hp på topp (eftersom det är samma justeringsskruv på boxen). Även botten går att fininställa lite bättre med en PCII. Men det är en mycket prisvärd manick som är väldigt lätt att jobba med (man behöver bara en skruvmejsel) för den so minte är beredd att lägga ut 3 gånger så mycket på en PCII. Det lilla extra man kan få ut med PCII´an är ändå inget du märker på gatan.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|