TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Söder om söder
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Kan väl göra två olika tryck? R-loggan åt de som vill och S-loggan åt de som vill ha den istället?

Jag skulle köpa en med huva om det är en kvalitetströja... :tomten
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
J-Bone skrev:
Kan väl göra två olika tryck? R-loggan åt de som vill och S-loggan åt de som vill ha den istället?

Jag skulle köpa en med huva om det är en kvalitetströja... :tomten

hmm jag skrev ju att om det finns tillräckligt stort intresse kan man göra med R och S, men jag har svårt att tänka mig att det finns det. För att det ska vara lönt att ta fram ett tryck måste jag upp i 50ex.
Här är en tröja jag gjorde åt Cosworth folket.
 

Bifogat

  • IMG_0012.JPG
    IMG_0012.JPG
    56.2 KB · Visningar: 95

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Läs tråden om TL1000-klubb, om ni inte gjort det redan.
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Hmm, varför har det försvunnet en massa inlägg här, tidigare idag var det 302 sidor, nu är det 293. Är det nått automatrensningssystem eller? :confused:
 

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8
Twosaint skrev:
Hur ligger det till med TL gänget nu, nån som är intresserad av T-shirt,sweatshirt eller hood.

Tänkte om man skulle trycka Suzuki S:et på bröstet under hakan typ 4*6 cm eller liknande och sedan TL1000 25*7 cm på ryggen ?

En T-shirt skulle gå på 170
Sweatshirt 270
Hood 370

(obs cirkapriser)

Får vi ihop 50st kan jag trycka tröjor, får vi ihop 50 av varje läger kan man lägga till S eller R oxå.
Är givet på en hood tröja :tummenupp :tummenupp
 

TLRR

Guest
Psychobiker skrev:
Hmm, varför har det försvunnet en massa inlägg här, tidigare idag var det 302 sidor, nu är det 293. Är det nått automatrensningssystem eller? :confused:

Nää e bara jag som tagit bort mina inlägg och bilder.Så Tl-tråden blir som den skall.
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
ca 200 inlägg borta alltså, fan 300 gränsen var ju sprängd :yoparty
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
tja, det gäller att ha lite koll på vad man sysslar med, var för övrigt inte så imponerad av filmen...
 

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8

tlmartin

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
gsxr 1000 K8
TLRR skrev:
Jo det är ju sant,men allvarligt behöver den vara så stor.Folk retar sig ju bara på den när de skall söka efter info. och det går ju att uppdatera den.
Så kanske den blir lite mer hanterlig.
Det är sant så sant
 

hocke

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Ort
I en svamp
Hoj
Honda SP1 (TL1000S - Såld)
Finns det ingen data guru bland oss som kan fixa en egen hemsida med eget forum så man kan få en off topic tråd säljes o köpes tråd, mek tråd osv för bara TL. Jag kan hosta den om någon kan göra den jag har en server data står på med hemsida dygnet runt iaf så en till gör ingen skillnad. Dessutom kan jag ha ca 150 gig tl film o material på den om det behövs. Ska vi ha en klubb lär vi ha en egen sida :fyllisar
 

Robban_C

Gubbfan åker knarr!
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Bimota KB1 -79, Katana 1168 turbo -82.
Hocke, jag kan alltid göra en komplett sajt om du kör rätt miljö på servern (Microsoft ASP.Net). Vägrar jobba i php eller nåt annat stenålder. :)
Däremot måste jag fundera en liten stund på om jag anser mig ha tid och lust men det kan jag fundra på om ingen annan är taggad på detta.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top