J-Bone
Ny medlem
Kan väl göra två olika tryck? R-loggan åt de som vill och S-loggan åt de som vill ha den istället?
Jag skulle köpa en med huva om det är en kvalitetströja...
Jag skulle köpa en med huva om det är en kvalitetströja...

J-Bone skrev:Kan väl göra två olika tryck? R-loggan åt de som vill och S-loggan åt de som vill ha den istället?
Jag skulle köpa en med huva om det är en kvalitetströja...![]()
J-Bone skrev:Kan väl göra två olika tryck? R-loggan åt de som vill och S-loggan åt de som vill ha den istället?
Jag skulle köpa en med huva om det är en kvalitetströja...![]()
Är givet på en hood tröjaTwosaint skrev:Hur ligger det till med TL gänget nu, nån som är intresserad av T-shirt,sweatshirt eller hood.
Tänkte om man skulle trycka Suzuki S:et på bröstet under hakan typ 4*6 cm eller liknande och sedan TL1000 25*7 cm på ryggen ?
En T-shirt skulle gå på 170
Sweatshirt 270
Hood 370
(obs cirkapriser)
Får vi ihop 50st kan jag trycka tröjor, får vi ihop 50 av varje läger kan man lägga till S eller R oxå.
det är klart att vi ska ha en TL-Träff i sommar men för att det ska bli bra så får alla hjälpa tillhocke skrev:Jag hoppas på en träff, jag missade förra årets :/
Psychobiker skrev:Hmm, varför har det försvunnet en massa inlägg här, tidigare idag var det 302 sidor, nu är det 293. Är det nått automatrensningssystem eller?![]()
TLRR skrev:Nää e bara jag som tagit bort mina inlägg och bilder.Så Tl-tråden blir som den skall.
J-Bone skrev:Voffor då?![]()
TLRR skrev:Ähh har tagit bort en massa dravel som inte är aktuellt nu.från min sida asså.
Då försvinner ju halva tråden juJ-Bone skrev:Kanske åxå ska göra det... känner mig skyldig till en del OT![]()
tack ska du ha West det där minskar ju inte direkt åksuget men det vaWestW skrev:Lite TL film.
Verkar vara när att dom smäller någon minut in i filmen. Ena snubben gör en vänstersväng för att vända och den andra lägger lite rök med framhjulet.
Vänstersvängaren :kocko
http://www.pennybridgeriders.com/filmer/ameberg.wmv
Lite burn
http://www.pennybridgeriders.com/filmer/TL1000s Burn.wmv
Det är sant så santTLRR skrev:Jo det är ju sant,men allvarligt behöver den vara så stor.Folk retar sig ju bara på den när de skall söka efter info. och det går ju att uppdatera den.
Så kanske den blir lite mer hanterlig.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |