MrMunson
Medlem
twinner skrev:Kolla vad jag hittat
Men ROFL!!!
twinner skrev:Kolla vad jag hittat
Fy fan sådär kan det ju inte se ut J-Bling Blir ny lack nu då?twinner skrev:Kolla vad jag hittat
Nähä du, i blings fall så blire minsann en helt ny kåpa....i titanium (guldeloxerat)!Davo skrev:Fy fan sådär kan det ju inte se ut J-Bling Blir ny lack nu då?
tlmartin skrev:Den stora skillnaden är väl att TLR blinkers sitter mycket högre än TLS blinkers.jag tog dom minste miniblinkers jag kunde hitta och satte dit dom blev
jag ska leta i datorn om jag inte har nån så kan jag ta ett foto i morronXJ600N skrev:Du har ingen bild som du kan slänga upp så man kan se hur det ser ut?
J-Bone skrev:Kolla den här tillern, snacka om Duc-eater!
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&threadid=40188
Här kommer det lite bilder hoppas att dom kommer till nyttaXJ600N skrev:Du har ingen bild som du kan slänga upp så man kan se hur det ser ut?
Chiefen skrev:Inte för att vara negativ här men jag tycker det där systemet ser helt bengalo ut! :kocko Men fett var det ju minsann!
Jag hoppas att du har plåtat proceduren!?hocke skrev:Bitubon påsatt tog 2 timmar, provmonterade bellyn o zero gravety glaset med fan vad jag längtar till sommaren
tlmartin skrev:Här kommer det lite bilder hoppas att dom kommer till nytta
Innan ni komenterar mina blinkers så vet jag att det är vita fram och orange bak men jag har gjort så med flit vitt lyse fram=vita blinkers
Hoj Jocke skrev:Tja!
Här kommer en bild på min bakdel har byggt om lite!
Lite dålig bild, tagen med mobilen.
Är snart klar med hojen!
Fredde83 skrev:Mer bilder!!!
Tänk bara på att det ska minst vara 20cm mellan och dom ska sitta väl synligt bakifrån,fram är det ju inget problem med avståndet om du ska besiktiga med domXJ600N skrev:Tackar... tror dock att jag ska köra på slimmade typ peugeot eller liknande
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|