Köp på E-gay istället. Mycket billigare än här!! Jag köpte goodridge slangar för lite och ingentingRicken skrev:Är det nån som har koll på vad det kostar med stålomspunna slangar.
Jag håller på och funderar på ett gruppköp.
Det du Chiefen. Blir du nöjd då?
Vee-twn skrev:Köp på E-gay istället. Mycket billigare än här!! Jag köpte goodridge slangar för lite och ingenting
hocke skrev:Vilka tanklock ? pris, mer info för faaan
Jag har iofs redan stålomspunnet men jag skulle behöva en ny kopplingswire om det nu går att klämma in i köpet!? Min är seg o gammal och jag tänkter att jag lika gärna kan köpa en ny om priset är bra!?Ricken skrev:Är det nån som har koll på vad det kostar med stålomspunna slangar.
Jag håller på och funderar på ett gruppköp.
Det du Chiefen. Blir du nöjd då?
hocke skrev:Vilka tanklock ? pris, mer info för faaan
Dom kom idag och är monterade ska bara balanseras sen blir det montering och fotografering.tlmartin skrev:Hmmm det tog ett tag innan man fick ur vagnen men idag så beställde jag mina däck det ska bli kul att montera och se hur hjulen ser ut med däck nu när dom är målade.Dom borde komma om 2 dagar
TLRR skrev:Original bromskiva fram 1567 g
Wave skivor 1395 g
Mina 1195 g
uppmätt idag på superduperspecial 1000/gram våg som jag viktjusterar mina kolvar med.
TLRR skrev:Original bromskiva fram 1567 g
Wave skivor 1395 g
Mina 1195 g
uppmätt idag på superduperspecial 1000/gram våg som jag viktjusterar mina kolvar med.
Mingves skrev:Släpptes TL1000R I en speciallackad version med Red bull lack? Eller är de hojar i denna färg omlackade efteråt?
Nope, den står hos suzuki i mölndal.DaneTL1000R skrev:Nej den er inte orginal..... Er det den på Blocket ???
mvh Dane
Mingves skrev:Nope, den står hos suzuki i mölndal.
Singelkuts mm
//M
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring