Jag köpte min topgun därifrån. Deras fraktkostnad är skithög. Har för mig att de vill ha 200 dollar för frakt till Sverige. Jag luskade fram en kanadick som beställde tailguarden till sig och skickade den privat till mig istället. På det sättet kan du ju även få det som "gift" och skriva ner värdet (om du vågar chansa på att posten inte slarvar bort paketfanskapet). Köper du ifrån firma så får du räkna med fläskig tull/moms avgift eftersom tullen inte går på att du får en gåva ifrån ett företag..hähä.
Snoka fram en Kanadensare som du kan lita på som skickar den till dig direkt så sparar du lite slantar. Jag tror att jag i runda slängar sparade 500-700 kr på detta viset.
Företaget i sig är kanon, inga problem med dem förutom att de inte tar Paypal utan du får uppge ditt kreditkortsnummer så debiteras du direkt. (Hmm..har jag för mig..fan jag köper ju en massa crap ifrån Amerika kontinenten så jag kan ha blandat ihop det lite..??!!)
Ring och snacka med dem vettja!
Nån som vet varför min tailguard luktar honung föresten?? Visst är det ju bättre än att den luktar typ crap men man blir ju lite nyfiken!? Jao jao!
Edit: såg precis att du hade fler frågor.
Passform: Den passar kanon om du skär bort en del av original tailguarden.
Lampor: Det följer med lampor samt hållare för regplåt (I kolfiber..asläcker). Du får välja om du vill ha bärnstensfärg eller klar färg på blinkerglasen!
Om du brukar hänga på TLP så finns det även en cool mod för bakblinkersen som en medlem som heter "Airnavy" gör.
Undrar du något mer så hör bara av dig!