Twosaint skrev:Har du fuggar på din TLR
Jag fick gnugga en del förra våren iaf, bytt stift ?
Jaja
Kan det vara så enkelt?? Den gick igång klockrent innan jag monterade ner den.Har inte gjort nåt med motorn.
Twosaint skrev:Har du fuggar på din TLR
Jag fick gnugga en del förra våren iaf, bytt stift ?
twinner skrev:Jaja
Kan det vara så enkelt?? Den gick igång klockrent innan jag monterade ner den.Har inte gjort nåt med motorn.
Twosaint skrev:Jag gnuggade slut på den gnutta ström som fanns i mitt batteri efter vintern iaf, ladda batteriet eller alt kör med ett startbatteri. För som jag fattar dig så går den runt men går inte igång ?
va inte det lite dumt att glömma kedjeskyddettwinner skrev:Kom även på vad glappet i svingen berodde på!! Hade inte satt dit kedjeskyddet som även funkar som distans på svingaxeln.så jag får väl plocka ner skiten igen!
twinner skrev:Kom även på vad glappet i svingen berodde på!! Hade inte satt dit kedjeskyddet som även funkar som distans på svingaxeln.så jag får väl plocka ner skiten igen!
Fredde83 skrev:Ja då har jag beställt Barnetts kopplingsfjädrar idag. (Tack för tipset Chiefen)
Tänkte höra om det är någon som pillat på kopplingen här?
Tänkte mest förbereda mig inför operationen
Behöver man ny packning? Ska man korsdra bultarna? Hur mycket NM? Är det något man ska se upp för?
Tack på förhand...
tlmartin skrev:va inte det lite dumt att glömma kedjeskyddet
Fan så surt då!!Hoppas det löser sig.Psychobiker skrev:Haha , surt sånt där. Jag glömde beställa en ny O-ring till bakre insprutaren, läckte som ett såll när jag skulle provstarta. Tar 2 veckor att få hem en orginal som passar, har dock lyckats få tag på en som nästan var samma mått, skall prova den i helgen. Har även köpt mig en bateriladdare. Drog ur batteriet påt jejens hoj i helgen då jag skulle provstarta, så nu är det spänningslöst i båda hojarna
/Pajje
Kul att den gick igång snart blir det .Om du varmkör ordentligt så blir den nog varm.J-bone snackade om att på hans tlr så va flödet 70% på höger och 30% på vänster så det krävs nog an riktig provkörning på väg för att dom ska bli lika varmatwinner skrev:Fan så surt då!!Hoppas det löser sig.
Men jag lider nog inte av samma probs..FÖR IDAG KICKADE HOJEN IGÅNG Bara injustering av tomgång samt nyladdat batteri..Den gick igån på 3 Fan och 4 Snurrjävlar.
Däremot så blir inte den vänstra ljuddämparen knappt varm? jävla skumt.
//Lyckliga Markus
tlmartin skrev:Kul att den gick igång snart blir det .Om du varmkör ordentligt så blir den nog varm.J-bone snackade om att på hans tlr så va flödet 70% på höger och 30% på vänster så det krävs nog an riktig provkörning på väg för att dom ska bli lika varma
tlmartin skrev:Kul att den gick igång snart blir det .Om du varmkör ordentligt så blir den nog varm.J-bone snackade om att på hans tlr så va flödet 70% på höger och 30% på vänster så det krävs nog an riktig provkörning på väg för att dom ska bli lika varma
Robban_C skrev:Tänkte bara kolla läget lite. Börjar i denna tråden innan jag går "public" så att säga.
Funderar på att sälja min tiller. 2000 mil, fullt ok mekaniskt, återstår lite spackling/slipning underkåpor samt några mindre plastningsjobb mellan över- och sidkåpor samt uppbyggnad av luftkanaler innan lack.
45 000:- pok inkl larm (Spyball?).
Säljes pga tidsbrist samt bristande intresse.
Nån som hugger?
Man ska inte åka på slangenPutteLiten skrev:Japp, vänster sida tar tid att värma upp.
J-Bone har ett Akrapovic, jag har M4, verkar vara samma sak oavsätt märke...
Jag har dock inte mätt flodet med intrument, jag korde "sätt handen bakom och känn vilken som blåser mest..."
PS. Nu kan jag växla på slangen oxå... DS
hocke skrev:Igår skulle BiNi lämna in sin S på service men hade lite strul med jorden så jag fixade det o körde dit den, han köpte den i vintras o har inte kört en meter med den ännu så jag snodde första wheelisarna på den från honom
J-Bone skrev:Asså med originalkrökarna så var flödet typ 75/25 eller nåt liknande men med Akrat så är det 50/50.
hocke skrev:Igår skulle BiNi lämna in sin S på service men hade lite strul med jorden så jag fixade det o körde dit den, han köpte den i vintras o har inte kört en meter med den ännu så jag snodde första wheelisarna på den från honom
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|