sharpedge skrev:Såg en lösning med blinkers nu.. men tyvärr var bilderna inte de skarpasteMen man får ett humm iaf
TwinSucker skrev:Se till att få ihop den där högen NU så att du kan komma på TwinTräffen![]()
sharpedge skrev:Såg en lösning med blinkers nu.. men tyvärr var bilderna inte de skarpasteMen man får ett humm iaf
twinner skrev:*snipp* ...och kör runt i nya 93'an i 2 veckor!! ingen sneakmodell,Varje dag.
//Jay
Ricken skrev:Chiefen, du som funderade över ecu nr va?
32920-02F40 112100-0120 USA (original)
32920-02F41 112100-0123 USA (new, per Suzuki)
32920-02F00 112100-0070 UK & Australia (original)
32920-02F00 112100-0072 UK (original)
32920-02F00 112100-0090 UK (original)
32920-02F01 NZ & Australia (new)
Ricken skrev:Det lär väl vara nåt ånt, dom första på 97-orna byttes ju på garantin för att 97-orna är SÅ JÄ--A STARKA
Det där ser ju helt ok ut. Det jag vill är att det ska vara godkänt av Bilprovningen vid besiktning. Man får väl skaffa oranga kåpglas isf. Där du hämtade bilden. Stog det vtyp av blinkersglas som användes?Fredde83 skrev:En lite bild med snyggare placering o blinkers. Så här kommer jag nog göra...
Edit: Bilden ska ju också med..![]()
du behöver ej ha orange glas...räcker med en gul lampa i dom...sen om dom inte e e-märkta e ju en annan sak...beror hur petiga dom ärsharpedge skrev:Det där ser ju helt ok ut. Det jag vill är att det ska vara godkänt av Bilprovningen vid besiktning. Man får väl skaffa oranga kåpglas isf. Där du hämtade bilden. Stog det vtyp av blinkersglas som användes?
Det dumma är att jag har en annan undertail, så vi får se om den lösningen funkar öht. Tack![]()
Fredde83 skrev:En lite bild med snyggare placering o blinkers. Så här kommer jag nog göra...
Edit: Bilden ska ju också med..![]()
Vee-twn skrev:Får man fråga varför? Bara åka runt? Kombin eller?
Sedan glömde du en viktig saksom du har kvar...
KÖRA!!!!!![]()
Jag mailade en bild till dig nyss det är bara att höra av sig på mobilenMrTL skrev:ok..har du möjlighet å fixa nån bild på dom å va du vill ha så kan du ju maila mig på bikeman_5@hotmail.com![]()
du har pmtlmartin skrev:Jag mailade en bild till dig nyss det är bara att höra av sig på mobilen![]()
MrTL skrev:du har pm
ingen mer här ikväl som tar sig en grogg...![]()
Lägg diskvatten på ytorna innan du lägger dekalen, då kan du justera och arbeta ut bubblorna. Måste torka minst ett dygn och jag är dessutom tveksam till diskvattnet om man sen ska klarlacka över dekalerna.twinner skrev:... dekala utan att få bubblor...Och det där med att anväda sig av värmepicka är ju bara att glömma för då blir det ännu med bubbeljävlar.Fördelen med att dekala själv är ju att hojen inte blir lik någon annan ...
Chiefen skrev:Här kommer en utfyllnad till det Robban sa om dekaler. Tror inte att det skiljer så mycket. Denna informationen fick jag av Fabri-Tech på TLplanet eftersom jag efterfrågade samma info. (ska oxå sätta på nya dekaler och har typ noll koll)
OK så här sa han:.
Oki, men tala om hur det gick sen...gärna med bilder (jag har en förkärlek till bilder). Tala gärna om eventuella fel som du gjorde och kan varna för..eller kanske nån specialare du funderade ut som gjorde allt enklare.twinner skrev:JO så kan man göra,jag visste fenomenet med såpa innan men orksade helt enkelt inte preja med det:=)
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |