badcat
Bakslang!? Fan det låter ju äckligt!
Japp!Ricken skrev:Storebror åt kristoffer altså...
Japp!Ricken skrev:Storebror åt kristoffer altså...
Jag har ju faktiskt en kopplingskåpa liggandes jag, när jag tänker efter på vart alla mina pengar har tagit vägen dom senaste månaderna.badcat skrev:Tja! F-n va konstigt.. det känns nästan som man lägger sig i, det är ju inte meningen men är man ny här så får man väl bomma va?
Jag är ute efter en kopplingskåpa till min Tillis och undrar om någon här har en sån till salu?
Twosaint skrev:Du hittar ingen 98:a som är finare då ska den vara ny och oanvänd.
Perfekt, och sen slipper man ju besikta nästa år så du behöver inte skruva nåt alls nästa år....J-Bone skrev:JESS!
Gick igenom besiktningen, en anmärkning på att halvljuset var lågt ställt (har ju höjt bak och sänkt fram ) men jag behövde inte komma tillbaka för återkoll.
Så nu är det bara att bygga tillbaka!
fan va bra.Ska vi inte ta och fixa ihop en tl åkning om ett par veckor ala Roslagen typ samma vägar som twinträff.Jag snackade med tl1000larsson om det och han va påJ-Bone skrev:JESS!
Gick igenom besiktningen, en anmärkning på att halvljuset var lågt ställt (har ju höjt bak och sänkt fram ) men jag behövde inte komma tillbaka för återkoll.
Så nu är det bara att bygga tillbaka!
apselut!tlmartin skrev:fan va bra.Ska vi inte ta och fixa ihop en tl åkning om ett par veckor ala Roslagen typ samma vägar som twinträff.Jag snackade med tl1000larsson om det och han va på
J-Bone skrev:apselut!
J-Bone skrev:apselut!
Det räknade jag med det blir skoj om det blir flertwinner skrev:Då vill jag haka på..om jag har fått ihop hojen dvs.
Hävla nice twinträffen verkade:=)
tlmartin skrev:Det räknade jag med det blir skoj om det blir fler
Japp nåt i den stilen blir det vi får väl bestämma datum lite längre fram för jag har tok mycke att göra i dom 2 veckorna framövertwinner skrev:Visar sig i möra..om min nya hjälm,drivpaket,packningar osv kommit:=)
Norra sthlm igen eller?
Grymt då är det bara att sätta igång och muttratwinner skrev:Jippie!!!
Mina reservdelar kom:=)...Nu ska jag bara ha tid att meka.
tlmartin skrev:Grymt då är det bara att sätta igång och muttra
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |