Dyna:
Jag vet inte hur cylindern ser ut på Suz men detta kanske kan lösa problemet åt dig:
Då jag renoverat broms/kopplingscylindrar på mer udda bilar har jag gått till en av våra mer välsorterade bildelssäljare (Meca) och letat i en låda med lösa ringar av alla möjliga slag.
Ex vis fanns det varken packningar eller kompletta kopplingsslavcylindrar till min Fiat X1/9 att köpa så jag arborrade cylindern (kronrostig inuti) och svarvade en ny hylsa och monterade inuti. Köpte sen tätringar ur "diverselådan" och åkte som själva faan med rondellracern.
En annan lösning är u-manschetter från hydrauliksidan men dels tror jag att dessa ger för hög friktion (dom är ju gjorda för höga tryck och är altså rätt stabbiga), dels vet jag inte om dom tål bromsvätskan. Och framförallt inte om dom finns i rätt dimensioner.
Men återigen, allt går ju om man vill:
Renoverade tiltcylindrarna på en gammal Massey Fergusson med lastare. Gavlarna till cylindrarna var helt förstörda, svarvade nya och satte in moderna u-manschetter ist f de gamla o-ringarna.
tlmartin: Verkar som du har rätt, kan tydligen inte hålla mig borta från tråden i alla fall.