http://www.fabritechdesigns.com/turbot skrev:2146248söker dekaler till rätt kurs till en tl 1000-97
ska lacka om
Vart monterar man den? Om du kan plåta den monterad vore det ju kalas!Ricken skrev:2144195Speedohealer
www.speedohealer.com
Jag har nån bild nånstans, men jag hittar den inte. Skulle kunna gå ut o ta ett kort på den om du vill se hur den ser ut.
Chiefen skrev:2147002Gött gött, speedohealer var det den hette. Ok...tack för hjälpen, ska ta o kolla in cals sida!
Vart monterar man den? Om du kan plåta den monterad vore det ju kalas!
patrikbk skrev:2151133Tjena.....
Någn som har tips/erfarenhet hur man kan smidigast rensar baken på TLS utan att såga sönder halva hojen ???
Tacksam för tips !!!!
/Patrik.
"The Sound Of V-Twin Thunder In The Night"
Beror ju på vad du menar med att "såga sönder halva hojen"... Det enda du behöver såga i är ju (den inte alls så snygga) svarta innerskärmen. Egentligen kan du nästan slänga hela den...patrikbk skrev:2151133Tjena.....
Någn som har tips/erfarenhet hur man kan smidigast rensar baken på TLS utan att såga sönder halva hojen ???
Tacksam för tips !!!!
/Patrik.
"The Sound Of V-Twin Thunder In The Night"
Fredde83 skrev:2157768Någon annan som tycker det känns halvt livsfarligt och skjutsa bruden där bak. Tycker hojen åmar sig över hela vägen. Saken är den att den funkar jättebra när jag är ensam. Sen att man inte kan dra mer än en sjättedels gas med passagerare är bara skoj
Edit: Har blivit 120 mil redan denna säsongen Det är ungefär en tredjedel av va jag körde totalt förra säsongen.
Fredde83 skrev:2157768Någon annan som tycker det känns halvt livsfarligt och skjutsa bruden där bak. Tycker hojen åmar sig över hela vägen. Saken är den att den funkar jättebra när jag är ensam. Sen att man inte kan dra mer än en sjättedels gas med passagerare är bara skoj
Edit: Har blivit 120 mil redan denna säsongen Det är ungefär en tredjedel av va jag körde totalt förra säsongen.
Enligt boken ska det va 2,6 fram o bak har jag för mig.Jag åker på det och det funkar bra.PutteLiten skrev:2158538Vilket tryck har ni i era däck på vanlig l-vägs körning?
Har f-n glmöt bort vilket tryck jag har på gata...
Har för mig jag hade 2.2 på bana, men borde vara rätt mkt mer på gata.
nee..det ska vara 2.5 fram o bakPutteLiten skrev:2159342danke schön
Jag har 2.5 nu, men då ska jag pumpa upp lite
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar