rfb skrev:
2320209 Det ser ut som vi har samma ART-burkar iaf
Har du mer specat vad din hoj innehåller?!?! Det mesta ser ju inte original TLR ut...någon länk till TLZ med din hoj???
Jag tycker du borde ha dekaler i guld eller guld med silverkant, iofs har jag inte sett hojen irl, men då du har mycket silver och guld på den så vore det nog snyggt...
Art... pffft...
Mina är M4 Alu Helsystemet
Jag klipp och klistrade lite från TLZ:
Engine: M4 Full system(Alu), K&N Filter, TRE mod, removed Pair valve. Yoshimura clutch cover, removed Scissor gears,
Chassis: Öhlins rear, Brembo front brakes.
Black TLR/R fairings, dark GP1 windscreen, Gilles Toolings rearset, Carbon fibre hugger, carbon fibre rearhugger, ET79 undertail.
And a couple of other minor mods I cant remember like really small and crappy turn indicators etc etc...
Det är mer, men just nu kommer jag inte på dem, jo Pazzo levers då..
Och flyttad vevhus ventilation, TRE, switch till dealer mode, bla bla bal.. .lol massa små fix...
Här är ju en kort histora på min TL genom åren... heh. Jag var andra ägaren dock, så långt i från allt är mina påhitt.
http://www.tlzone.net/forums/showthread.php?t=71874
Dekaler har jag funderat på. Men då ska de vara myckt diskreta, typ matt svarta eller så. Jag gillar faktiskt looken utan dem.
Ett vitt Susuki Kanjii S kommer nog att komma upp uppe på tanken när jag lakerat om den. (Svart)