Har inte fått någon komentarer om luft filtrena men funderar på er som kör med orginal lådan vad kör ni med för filter?
Mvh Axl45
Hämtar mina nylackade fälgar i morgon!
Vad blir det för färg! Sätt ut kort på den när du fått på fälgarna. Eftersom även jag har en röd så blir man extra nyfiken. Själv så har jag köpt powercommander till min och ska således upp med den i bänk senare nu i vår. Jag funderar också på att ta bort den storaTL1000R dekalen som är på sidan.
Jag har ingen själv, men kolla in egay eller TLZone först. Sen kanske det kan finnas nån på en mc-skrot. Lokala Zukiåterförsäljade är absolut sista utvägen.2757269Var finner jag en orginal cuts??
Finns det bara på Suzuki återförsäljare??
Eller är det någon som känner någon som har en till salu
Mvh
Tog mig friheten att fixa en av dina bilder..
Var finner jag en orginal cuts??
Mvh
Förresten... Tänker du ensitskutsen bak istf passagerardynan? Jag har ju en röd kuts TLS -97 som är helt oanvänd. Kommer nog aldrig att använda den.2757269Var finner jag en orginal cuts??
Mvh
Förresten... Tänker du ensitskutsen bak istf passagerardynan? Jag har ju en röd kuts TLS -97 som är helt oanvänd. Kommer nog aldrig att använda den.
Nu ligger den nog i en låda uppe hos mina förädrar i Umeåtrakten så jag får inte tag på den med för kort varsel, men jag kan nog kränga den till dig.
Förresten... Tänker du ensitskutsen bak istf passagerardynan? Jag har ju en röd kuts TLS -97 som är helt oanvänd. Kommer nog aldrig att använda den.
Nu ligger den nog i en låda uppe hos mina förädrar i Umeåtrakten så jag får inte tag på den med för kort varsel, men jag kan nog kränga den till dig.
Hej! Har en kompis som letar efter en blå/vit Tl1000R i bra skick och till rätt pris. Någon som ruvar på en sådan och som vill sälja...
Då är det bara å meka å sen fota mer! Spännande å se hur det ser ut på hojen.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|