Octofinger
Tokfan
Dääm va du har skillz Robban!
Var fick du/ni tag på kolfiberröret till ljuddämparn? Grymt vackert jobb!
Annars kan jag väl rekommendera ett par Pazzo shortys så klarar du dem nästa gång du lägger omkull cykeln.
Annars skulle jag nog misstänka att du har nåt problem med bränsleinsprutet, skitigt filter, trött pump, igensatta spridare eller liknande så att den inte får nog med soppa på högre varv. Du har ingen Power Commander eller liknande monterat? Plocka bort sånt i så fall och testa utan.
Vem är det här?
http://www.blocket.se/vi/11402577.htm?ca=10_s
Det är länkat till Rickens köpguide för TL.
Men "Fyrhjuling"? Är det inklusive stödhjulen eller?
Var fick du/ni tag på kolfiberröret till ljuddämparn? Grymt vackert jobb!
Hur dyra är orginalen? Kan ett par så fula handtag kosta nå nämnvärt?2856893Kom på en sak till, var hittar man billiga justerbara kopplingshandtag?
Blir lite väl dyrt att köpa orginal igen...
Annars kan jag väl rekommendera ett par Pazzo shortys så klarar du dem nästa gång du lägger omkull cykeln.
Om jag var du skulle jag plocka upp stiften och ta en ordentlig titt på dem. Är de vita eller sotiga? Testa byta stift och se om det hjälper...2856709Kanske lite oftopic men tänkte att det är större chans att få
lite svar här.....Hoppas nån har lite tips på vad det kan vara !
När jag kör vanligt och drar ur den på tex 3:an
så när jag kommer till ca 6k rpm så bara slöar
den ner....den döar till innan den kommer igång
och så gör den så där några ggr..... och håller jag in kopplingen
och försöker gasa ur den så låter den som en gammal traktor !
den vill inte varva upp rent genom registret...
Den går som den ska i nedre registret
hm kan det va tändstiften som jäklas kanske !?
Ha det gött och kör försiktigt alla TL-åkare
Annars skulle jag nog misstänka att du har nåt problem med bränsleinsprutet, skitigt filter, trött pump, igensatta spridare eller liknande så att den inte får nog med soppa på högre varv. Du har ingen Power Commander eller liknande monterat? Plocka bort sånt i så fall och testa utan.
Vem är det här?
http://www.blocket.se/vi/11402577.htm?ca=10_s
Det är länkat till Rickens köpguide för TL.
Men "Fyrhjuling"? Är det inklusive stödhjulen eller?
Last edited: