TwinLoveRace
Svart
På tal om något helt annat, är den övre kylaren på TLR samma som på TLS?
Det är ett nöje att ställa upp för dig Ricken!
Vi har ju aldrig varit svåra mot varandra......
Det blir inte denna veckan, tidigast tisdagkväll nästa vecka!
Denna helg vigs åt mina egna arbeten med mitt avgassystem och
förhoppningsvis färdigställning av hojen om besiktningen går bra
på Torsdag!
Så du har hela helgen på dig att
ta mått o göra en snygg ritning till mig!
Gör ritningen så komplett du kan med fästen, storlek på hål
i fästena etc etc.... även färgval.... du har två val....svart eller polerat!
Så kommer du ha batterilådan hos dig till nästa helg!
R
Nej, visst är den lite buktad på R en?
PS. någonsom vill byta skit fräcka alternativa kåpor till en TLR mot tråkiga orginal ??
DS.
FETTO!!!!2862378Så där ja, då var årets premiärtur avklarad! Den blev runt 3 mil så nu är jag väl bara 200 mil efter dig Fredde?
Det är skönt att vara tillbaka ute på vägarna. Hojen gick om den skulle utan att gnälla, och det är ju alltid positivt. Jag har dock inget minne av att skinnstället satt så tight i slutet av förra säsongen. Kan det ha krympt under vinterförvaringen?
Alternativa kåpor mot kraschade orginal-kåpor?
Nä, men det hade varit kul att kolla vad riktiga orginal-kåpor egentligen kostar... skall höra med suzuki imorgon, om det ens finns några kvar till en så gammal hoj
Edit: Putteliten, du har inte kvar några orginal-kåpor då?
Idag ringde de och vill träffa mig igen för att prata om förutsättningarna för arbete tillsammans!!! ÄNTLISCH kan jag kanske få bli vuxen?
Senast jag kollade så kostade ett fullt kit till TLR'en 35.000 svenska kronor...
Och, jag är hyfsat säker på att det finns någon lag i Japan om att de måste hålla reservdelat i 10 år till en modell (kan ha varit USA oxå...)
Ok, jag kollade pris på vänster sidokåpa idag, det landar någonstans mellan 3000 och 3500 spänn. Orginal alltså...
Jag har glömt var Chelapa vill ha för sina, man får räkna in lackering oxå, men om man som jag ändå ska lackera om allt så är det inte något jag räknar med som extra.
SKa bli kul och se om han har annat än glasfiber att erbjuda som sidokåpor. Ser att han experimenterar en del med både kolfiber och kevlar.
Jorå, feffan... Kommer vi bara överens om villkoren så börjar jag jobba den 16'e.
Jorå, feffan... Kommer vi bara överens om villkoren så börjar jag jobba den 16'e.
GUUUUU se schöönt!
Vad kostar ett par sjyssta magfälgar? Ska man köpa kolfiberfälgar kanske...?
Jopp, han skulle kolla upp om han kunda skicka paket till europa/sverige, och vet det skulle kosta i så fall... lär ju bli att betala lite för frakt också.
Hett tips. Ni ska använda USPS och inget annat att skicka sakerna.
Vad håller tyskarna på med?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |