*tittar in*
jääävlarrrr va längesen jag va inne här, gött å se att ni, hojarna och tråden lever ffs!!
Gick omkring i koma hela förra året, körde 2ggr tror jag. Det kändes inge kul helt enkelt. Funderade på en bancykel istället men hade varken tid, ork eller pengar för det. Går i båtköpardagar och tänkte kränga grisen för att finansiera det men det gjorde för ont i TL-själen att ens lägga ut en annons, plus att jag skulle aldrig få tillbaka ens hälften av alla tiotusentals kronor som är lagda på mods så hon blev kvar och samlade damm i garaget. Men nu känner jag faktiskt lite sug igen! Min polare som åker Ducati ska lacka om sin och jag är jävligt sugen på att göra detsamma! Trött på discofärgerna, hon kommer alltid att ha den mycket snabbare blåvita själen ändå! Funderar på svart, svart, svart och mera svart.
MEN, jag måste besikta i år (läs nu) och det är en operation det också, måste ju skruva dit 20 kg skrot (känns det som) för att det ska bli besiktningsdugligt först. Men man kanske får lite sällskap i garaget nån kväll så det blir av.... Nån TL-tok som vill titta förbi? ;-)
Var jävligt nära att jag la ut de fortfarande sprillans nya fälgarna på annons här, men nu tror jag att de ska på istället! Sen ska hon isåfall också till Uppsala för mappning innan det kan bli nåt riktigt åka.
Om jag skulle ändra mig har ni tjing på alla prylar men just nu är det ett rent ekonomiskt beslut, min avsikt är iaf just nu att behålla grisen om det går.
Till saken hör att jag är nysingel också vilket blir ett gäng tusenlappar mindre över varje månad men det ska nog gå ändå tror jag. Den som lever får se...
Hocke, Martin, Ronny (finns han kvar här?) och alla andra med vägarna förbi får gärna komma och surra lite skit så ska jag fixa kaffe i hojgaraget. Dra ett PM, kommer titta in oftare nu. Annars ses vi väl på vägarna förhoppningsvis!
Har Ronny hojen kvar? Är han medlem fortfarande?
Puss.
/Tha Bone