Twosaint
Great white people
Är det ingen som har helsystem på forumet eller `?
Twosaint skrev:Är det ingen som har helsystem på forumet eller `?
tl1000larsson skrev:Fan dom va ju nästan gratis annars så passer dom ju din svarta PL
J-Bone skrev:Hmm.. skulle åxå behöva lite vägledning när det gäller wheela, jag blir när hjulet lyfter och slår av instinktivt...
Nästa sommar kanske....
TroLliS skrev:Av stående wheelis
Är det inte svårt när man är ca 2m lång
Tycker det känns skitsnuskit när man står på pinnarna så jag har aldrig provat att wheela då å jag är bara 1,67m
Vi kanske ska byta lite kunskap
TLRR skrev:Däck och kedja har betydelse,Har läst om Slick50 som kedje- spray för länge sedan och skulle få ner friktionen flera %.Hmm undrar var man får tag på det och har någon provat det ?
PutteLiten skrev:Börja göra dem i tvåan, sedan känns de man gör i ettan rätt lama
2:an - håll 80, --> ryck + WOT... Weeeeeee
Kommer aldrig ihåg vilket varv jag håller, men 80 är hastigheten.
Se till att styrdämparen sitter på.
Twosaint skrev:Nja vecket lär inte vara bra och jag antar att det är anledningen till att bla när den är kall så ryker det mer ur högra röret, man ser "puffarna" tydligare på tomgång i högra med, men vecket är ju även bredare så man skulle ju kunna räkna ut om arean blir densamma, höll på lite med jänkebilar och stora vinkel 8r (7,4L)
och byggde då ett avgassystem genom att klyva 2 st 2" rör och längssvetsa dom med en plåt imellan vilket resulterade i ett system med 2" markfrigång men 3,5" area. Har funderat på att bygga ett system i vinter i SS 2352 eller SS2333 är det nån som har måtten på M4 systemet in/utv och godstjocklek och hur f*n ser det ut där original har det där berömda "vecket" ? det som fått mig att backa var en gubbe som gormade om att det skulle vara uträknat osv
alltså godstjocklek och inv/utv diam.
PutteLiten skrev:
Och det är lite jämnare med puffarna på helsystemet. Men det puffar ( ) fortfarande hårdare i det högra.
J-Bone skrev:Lite dålig fart här senaste dagarna!
Har lagt upp bilder på min åskmaskin på tlplanet, kolla in!
http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?s=&threadid=8043
DaGaz skrev:Fasen PL, har du inte fixat pairventilen ännu? Det är ju ett brott mot allmänna friden att köra med skarpladdade puffror på TL'en.
DaGaz skrev:SNYGGT! Kan man köpa en ordentlig tvätt/tvättkurs av dig?
Blir väldigt impad av skicket på din hoj!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |