twinner skrev:Nu har jag löst problemet med sidledsglappande sving.Den magiska komponenten som stoppade den missgynnande rörelsen kallas för 2mm BRICKA,bonnmek när den är som allra vackrast.
Tack för tipset Nu går hojen som en klocka!! hähähäRicken skrev:den där röda grejen du har uppe till vänster i bild, den ska du ta. och så hämtar du ett 20m långt axelband (ta ett av mammas) och så knyter du ihop dem med den hårda ormen nere till vänster.
och sen tror jag det är Kurt du är ute efter, han driver med alla!
twinner skrev:Nu har jag löst problemet med sidledsglappande sving.Den magiska komponenten som stoppade den missgynnande rörelsen kallas för 2mm BRICKA,bonnmek när den är som allra vackrast.
Varifrån beställde du din PCII:a & vad kostar en sådan. Har frågat JC motors & de vill ha $295+ shipping. Funderat på slå till då de ej växer på träd beggade.Dyna skrev:Såh...
nu e undertail hugger PCll beställt från the united states of america
kommer om ca 10-12 dagar sen e d bara att skruuuuva.... o justera....WOOOHooo
Dr E skrev:Varifrån beställde du din PCII:a & vad kostar en sådan. Har frågat JC motors & de vill ha $295+ shipping. Funderat på slå till då de ej växer på träd beggade.
twinner skrev:Få se hur pass bra jag tycker min hoj går nu (utan Pc2)...Annars säljer jag den gärna.
Jag kör dock den lite smäckrare & kurvvänliga TLS modellen. Men om någon mot förmodan har en sådan liggande så köper jag.twinner skrev:Få se hur pass bra jag tycker min hoj går nu (utan Pc2)...Annars säljer jag den gärna.
Dr E skrev:Jag kör dock den lite smäckrare & kurvvänliga TLS modellen. Men om någon mot förmodan har en sådan liggande så köper jag.
Ricken skrev:jag tycker att det är skönt när det regnar, då är jag inte ensam här inne i tråden. det blir långtråkigt annars
twinner skrev:Jag väntar på att fanskapet kan ta slut så jag får testa om min lösning av svingen funkar tillfredsställande.
J-Bone skrev:Hur f-n lyckades du fucka upp den egentligen?
Dr E skrev:Varifrån beställde du din PCII:a & vad kostar en sådan. Har frågat JC motors & de vill ha $295+ shipping. Funderat på slå till då de ej växer på träd beggade.
twinner skrev:Antagligen så så har den varit så hela tiden...Har ingen aning.Sitter era svingar tätt mellan ramen? det handlade bara om ett par millimeter men jag tyckte att det kändes när man körde,.....Ska ut och testa nu vid 9 snåret igen,då får jag veta om det lyckats:=)
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|