TLRR
Guest
Tjena gubbs,hade så tråkigt idag så jag tjacka en Yamaha XT660X-05 (motard) idag,så denna dag rockar Ville bara skriva av mig.
Kör så det ryker
//Ronny
Kör så det ryker
//Ronny
Twosaint skrev:Nya ägaren på Tillern, helnöjd efter att jag monterat TFI:n åt honom....
Gissa vad han sysslar med ?
TLRR skrev:Tjena gubbs,hade så tråkigt idag så jag tjacka en Yamaha XT660X-05 (motard) idag,så denna dag rockar Ville bara skriva av mig.
Kör så det ryker
//Ronny
Expansionskärlet till kylarvätska skall sitta på insidan av höger framkåpa. Tyvär har jag inte nån bra bild men du ska skruva fast den där.Hornet_Nicke skrev:Jag har tänkt bygga ihop min nylackade TL1000s nästa vecka men jag har lite problem att hitta åt vart expansikonskärlet ska sitta. Är det någon som kan förklara för mig vart det ska sitta.
När jag köpte hojen satt det ett annat kärl på den och nu har jag fått tag på ett originalkärl, därav problemet.
Fredde83 skrev::Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar[/QUOTE]
heheh...jag skulle inte vilja stå jämte den när den gasar på! Om jag tolkar bilden rätt så finns det inga ljuddämpare utan bara två rör. Vore kul att veta vilka decibelvärden man får från den hojen :hihi
Fredde83 skrev:
Undrade oxå över det!??Gullefjun skrev:Vad e det för suckalogga vid luftintaget... R-GSV?
Något amerikanskt?
Chiefen skrev:heheh...jag skulle inte vilja stå jämte den när den gasar på! Om jag tolkar bilden rätt så finns det inga ljuddämpare utan bara två rör. Vore kul att veta vilka decibelvärden man får från den hojen
Ameh, vafäään! Jag kollade som bara den men såg inga seatpipes!?? Jag måste vara blind.tl1000larsson skrev:Hört talas om seatpipes
nej du tolkar inte bilden rätt
Den har f*n inte seatpipes! lr?tl1000larsson skrev:Hört talas om seatpipes
JWC skrev:Den har f*n inte seatpipes! lr?
Chiefen skrev:Ameh, vafäään! Jag kollade som bara den men såg inga seatpipes!?? Jag måste vara blind.
Nä nu åker förstoringsglaset fram.
twinner skrev:Önskar att det var min hoj han hade köpt?
Vilar händerna efter vibrationerna.
bry er inte om Lasse han måste va kaxig här på forumet för han har mindrevärdeskomplex för sin gula.tl1000larsson skrev:Hört talas om seatpipes
tl1000larsson skrev:Kolla över regplåten där kommer 2 rör ut
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024