Jokenr1
Medlem
Blev precis klart att de blir tullar runt om i Göteborg. Hur kommer detta påverka de tvåhjuliga fordonen? För skatten gäller ju bara bilar och lastbilar. Jag är sugen på att köra året runt om det inte ligger massa snö
Eftersom gbg inte kan ta ut skatt av andra än göteborgare så fungerar inte det, dom vill beskatta utbölingar.Det hade varit bättre att lägga på nån krona på skatten, vad kostar inte alla tullstationer att bygga och underhålla?
Jag vill inte heller ha skiten men ärligt så mycket trafik är det inte. OK ibland kan man få köa lite i anslutning till tingstadstratten men hallå detta är löjligt. Får plocka plåtarna på bilen..
Eftersom gbg inte kan ta ut skatt av andra än göteborgare så fungerar inte det, dom vill beskatta utbölingar.
När Stockholm fick biltullar var det många göteborgare som tyckte det var jätteroligt.
Vad säger ni nu då, bonnjävlar?
Spelar ingen större roll vad den ligger på, du är ändå tvungen att åka på utsatt tid, fast det är klart, om den överstiger en dagslön går jag hem och låter resten betala.Personligen tror jag att trängselskatten skulle behöva vara runt 50-lappen/passage för att det ska göra någon större skillnad.
Nu får det fanimig vara nog!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari