Bojje... Jag kan bara beklaga... Förmodar att du är kommunpolitiker och debatterat denna fråga många gånger med dina politiska motståndare och verkligen gett 100% i frågan med många möten med partikamrater efter jobbet osv...
...sen måste jag flika in att det är rätt synd om mig också eftersom mitt stora intresse är att köra runt i en Maserati i stan...å jag har inte råd med det.. Urs vad det är synd om mig..
Men man är väl en hippi när man rättar utgifterna efter inkomsterna och PRIORITERAR efter det..
/Hippi'n
Hur kan du vara för trängselskatten när du inte vet vad för effekter vi får inom loppet av några år
Om det inte blir skillnad, vill du fortsätta betala?
Jag rättar mitt liv efter mina utgifter, vem har sagt något annat - men när utgifterna ändras och blir högre för något som "kanske" gör någon ändring så känns det väl surt eller hur?
Vad har det ens med trängselskatten att göra? Jag tänker inte betala 1000 kr i månaden bara för att det finns uttrymme i budgeten för det.
Du får komma med något bättre än det! Det känns väldigt omotiverat iaf, främst placeringen av kamerorna. Finns det inget du tycker är orättvist med trängselskatten? Tycker du att hela genomförandet är bra?
Som sagt, du kan få betala hur mycket du vill. Men jag kommer aldrig att tycka att det är okej att betala ändå ur min egna ficka. Att skriva i en sådan här tråd där folk är emot skatten är inget annat än ett sätt att sticka ut med hakan och ifrågasätta folk.
Tur så är folk med din åsikt ovanligare än vice versa.