Tamtech
Ny medlem
David P. skrev:Ville bara säga att det fortfarande verkar som om jag får köra ensam ner. Så om det är någon som tvekar pga avsaknad av ressällskap eller höga milkostnader, hör av er!
/Dave
Vi får hitt på nå, när det drar ihop sig, jag har inga möjlighetar alls att få med mig 3 hojar i en transporter med verktygsskåp på bägge sidorna, hur mycket jag än försöker.. men jag ska ringa runt o trixa lite om ett par veckor eller så, fan nått borde det väl gå att lösa.
några av brudarna kanske??
Barrett skrev:Karavan? Vi kör väl race-heat med bussarna mellan Budapest - Rackeve?
då har jag redan vunnit!! ni har väl dessutom trängt ihop er 3 ekipage i en buss?? gosigt värre..
Wheeliegirl skrev:Tamme, vilka instruktörer blir det om inte Danni Muller kommer...?
Som jag har fått det förklarat för mig så kommer både Pappan samt grabben --heter nått som jag inte vet-- att vara där o göra det, men det skulle inte förvåna mig om danni ändå dyker upp.
Grabben --No name-- gick väl o vann EM i 450 2005 om mina uppgifter stämmer, vilket fall som hällst, det e dom som är "arrangörer" o jag kan intyga att dom e minst lika duktiga som danni.
Men sist, så var det en jävla massa folk där o visade o trixade, alla var mycket duktiga o var bra på att göra sig förstådda,, typ...