Träningstråden

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Okey, här kommer lite bilder på min väg tillbaka.

Vet jag brukar gilla att visa upp mig, men då brukar de va plojbilder, dessa bilder är seriösa så ja skäms över dem :huvet så inte massa haha plz :gnissla

Nu ska ja bara skaffa ett normalt jobb me normala tider så jag kan äta o träna ordentligt :näsblod

Första bilderna e från 22 Januari o resten från idag, 3 av varje tror ja.

om man kollar på från vilka vinklar de är tagna från så skulle jag säga till dig att träna ryggen ;)

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Fråga till gymrävarna och eventuella bergsklättrare: Är det svårt att lyfta sig (pull-up) med en arm? Är det någon av er som klarar det, och isf vad är eran längd och vikt?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Fråga till gymrävarna och eventuella bergsklättrare: Är det svårt att lyfta sig (pull-up) med en arm? Är det någon av er som klarar det, och isf vad är eran längd och vikt?

mycket teknik faktiskt :) men nä, det är inte direkt svårt. längd ~177 vikt ~65kg

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Ingen som känner sig manad att slänga upp några posebilder på sig? Lite övrig info skadar ju inte, som tex hur långa ni är, hur länge ni tränat och vad ni väger :)

Okay... 176cm 94kg tränat till och från i 10år... Sisa 2 åren har dock ölen vart betydligt fler än träningtimmarna...
Satte igång lite försiktigt igen för 2 mån sedan

Bifogat

• DSC00065.JPG
    DSC00065.JPG
    100.4 KB · Visningar: 70
  • DSC00066.JPG
    DSC00066.JPG
    101.9 KB · Visningar: 80

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Känns lite smått gay det här men en rygg kan man väl alltid visa. 18 år, 173 cm och väger in på 75 kg en bra dag.

Last edited:

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
mycket teknik faktiskt :) men nä, det är inte direkt svårt. längd ~177 vikt ~65kg

Du är cool! :Bugar
Jag misstänker att man inte ska vara allt för tung om det skall gå.

Vad är tekniken då, sprattla med benen?:)
Är det inte bara att dra?

Edit: Silverryggen: kunde du inte tvättat dig i ansiktet lite innan bilden togs?

Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Okay... 176cm 94kg tränat till och från i 10år... Sisa 2 åren har dock ölen vart betydligt fler än träningtimmarna...
Satte igång lite försiktigt igen för 2 mån sedan
Den klassiska "dörrvaktsposen" va cool.Många år i dörrn du oxå???Jobbade faktiskt på harrys i 2 veckor -95 när jag provade på att va halmstadian i ett år.:tummenupp

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Gissar på att en elitgymnast klarar det tämligen enkelt.Dom gör ju värre saker än så i ringar o på mattan m.m.

Nej förhelvete, nog svårt med två armar :tungan

Denna killen däremot! http://www.youtube.com/watch?v=uCs6opYGf54
Fi faaaaan vilken mjölksyra han måste haft sen.:D Men tydligen va inte gissningen jag gjorde så fel med tanke på omgivningen.

Last edited:

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Många år i dörrn du oxå???Jobbade faktiskt på harrys i 2 veckor -95 när jag provade på att va halmstadian i ett år.:tummenupp

Nja, bara 3år änsålänge... -95.. hmmm då var det Jouni som ägde va?
Hur kom det sig att du lämnade h-stad?
Kom ner till sommarn och drick lite bärs och åk lite båge!!!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Nja, bara 3år änsålänge... -95.. hmmm då var det Jouni som ägde va?
Hur kom det sig att du lämnade h-stad?
Kom ner till sommarn och drick lite bärs och åk lite båge!!!
Jag bodde i hyltebruk av jobbskäl o råkade springa på mitt livs kärlek.Men avundsjuka o mentaliteten i den lilla hålan gjorde det omöjligt för henne att föra ett normalt liv o va ihop med en "montör".Så när jobbet efter ett år var klart flyttade jag till halmstad o vi planerade i smyg en framtid.Hade ju jobbat i dörr förut så det blev ett naturligt jobb att ta för mig.Sen råkade jag bli full,o sen flyttade jag hem till timrå igen.:va :näsblod :rolleyes: :D

Kommer dock gärna på återbesök o glor på era grymt balla turbohojar nån gång o badar lite i tylesands härliga vatten.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...