Träningstråden

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
jag röstar bort mavve. Jag tror acrid är snällare mot en liten BB.
Hon lägger inte upp fula bilder på mig eller tycker att jag är äcklig.
;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
maverick_750rr skrev:
Jasså du vill oxå vara med o bli lärd av er allas allsmätige Mavve? :hej
Du e välkommen.

750RR

se och lär :crash

NYHETER-11s06-muskler-27_368.jpg

eller se och undvik, lite osmakligt...

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
Är det någon här som använder creatin eller har använt som kan säga vad de tycker om det, ge mig lite fakta osv.

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Kullberg skrev:
Är det någon här som använder creatin eller har använt som kan säga vad de tycker om det, ge mig lite fakta osv.

Jag käkade kreatin i kombination med kosttillskott men jag tyckte inte det gav mer effekt än att bara käka kosttillskott. Märkte inga stora jätteförändringar i vikter/uthållighet, kände ingen skillnad i återhämtningstid och sånt heller som det 'utlovas'.

Har en kamrat som det tydligen funkar för, säger han iaf...

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
sege skrev:
Jag käkade kreatin i kombination med kosttillskott men jag tyckte inte det gav mer effekt än att bara käka kosttillskott. Märkte inga stora jätteförändringar i vikter/uthållighet, kände ingen skillnad i återhämtningstid och sånt heller som det 'utlovas'.

Har en kamrat som det tydligen funkar för, säger han iaf...

Okej tack för informationen.
Kan det var olika från person till person?
Någon annan?

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
De allra flesta personer som använder kreatin får en mycket god effekt av det, men 20-30 % av brukarna upplever ingen, eller endast en liten effekt av tillskottet. Dessa personer brukar kallas "non-responders".

hittade denna informationen på B&K:s hemsida så det är visst skillnad från person till person.
Någon annan än sege som provat vill gärna höra vad ni tycker innan man går och köper. :)

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Bikerbitch skrev:
Hur går det för er?

Jag simmade 25mx36 idag. Får hoppas det känns lite i kroppen imorgon.
Någon som har bra tips på nyttig frukost man kan äta?

Nice.
Jag har varit och simmat idag med, andra gången denna veckan, lite över en kilometer.
Tänkte jag skulle simma 3-4 ggr per vecka.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bikerbitch skrev:
Hur går det för er?

Jag simmade 25mx36 idag. Får hoppas det känns lite i kroppen imorgon.

Bra där BB... !! :tummenupp

Vad kör du för simsätt...??

Crawl, slår både bröst o ryggsim. Det är satans skönt att krokodila sig fram, längd efter längd..!! :) (ja...det är så jag känner mig, som en krokodil alltså) :crash

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Madhonda skrev:
Bra där BB... !! :tummenupp

Vad kör du för simsätt...??

Crawl, slår både bröst o ryggsim. Det är satans skönt att krokodila sig fram, längd efter längd..!! :) (ja...det är så jag känner mig, som en krokodil alltså) :crash

Tack! Det känns riktigt bra faktiskt. Men idag hade jag ingen träningsvärk alls, ja kanske skall köra hårdare?

Jag kör vanligt bröstsim. Jag kan inte crawla ordentligt.
Med risk att bli ett hatobjekt bland dom andra, för dom som crawlar i bassängen dränker ju oss andra med sina flygplansarmar.. :rolleyes:

Är baddräkt bättre än bikini att simma i?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kullberg skrev:
De allra flesta personer som använder kreatin får en mycket god effekt av det, men 20-30 % av brukarna upplever ingen, eller endast en liten effekt av tillskottet. Dessa personer brukar kallas "non-responders".

hittade denna informationen på B&K:s hemsida så det är visst skillnad från person till person.
Någon annan än sege som provat vill gärna höra vad ni tycker innan man går och köper. :)

creatin innehåller ämnen som redan finns i kroppen olika mkt från person till person, och då blir ju självklart effekten av kreatin olika stor från person till person. creatin får du även i dig via kött.

själv märkte jag ingen skillnad alls. (tyvärr)

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
d1ce skrev:
creatin innehåller ämnen som redan finns i kroppen olika mkt från person till person, och då blir ju självklart effekten av kreatin olika stor från person till person. creatin får du även i dig via kött.

själv märkte jag ingen skillnad alls. (tyvärr)

Okej.
Jag får väl prova och se hur det går.
Tack endå

Jay-Jay

Poser MC
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
ktm
Creatin var väldigt populärt inom nsprintlöpng under mitten av 90-talet, det som gjorde att användandet ebbade ut var att många fick muskelbristningar i högre grad än tidigare. Om detta var en slump eller en effekt vet jag inte om man fick reda på.

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
Jay-Jay skrev:
Creatin var väldigt populärt inom nsprintlöpng under mitten av 90-talet, det som gjorde att användandet ebbade ut var att många fick muskelbristningar i högre grad än tidigare. Om detta var en slump eller en effekt vet jag inte om man fick reda på.

Okej. Tycker det verkar konstigt att det skulle vara en effekt men man vet ju som sagt aldrig.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bikerbitch skrev:
Med risk att bli ett hatobjekt bland dom andra, för dom som crawlar i bassängen dränker ju oss andra med sina flygplansarmar.. :rolleyes:

Är baddräkt bättre än bikini att simma i?

:rodnar i så fall e jag ett hatobjekt... ! Nää.. jag brukar alltid få en egen bana. Så det är inga problem. O har man hyffsad teknik så behöver man inte plaska så mycket.

Jag kör rubbet... baddräkt (bekvämare om man har lite tempo), glasögon o luva. Simmar man mycket, så mår inte håret så bra. Samt att jag har en baddräkt som tål klor. Jag har förstört en o annan "icketålig". Efter en sisådär 3 månader så va dom helt uppluckrade.

BB, om du vill fortsätta simma o få lite träning utav det, simma minst 1500 m åt gången o lär dig crawla, det är bara att nöta tills det sitter.

Simma lugnt..!! Eller inte menar jag såklart.!! :D

Kullberg

........
Gick med
11 May 2003
Hoj
DM Brutale
Acrid skrev:
Vid användning av kreatin så samlar du ofta på dig en hel del vätska ..som du tappar när du lägger av med det oxå.

Okej men hur menar du med att samla vätska? I musklerna eller var?

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring