Nu är jag (som tur är) inte helsvensk iaf (
). Men vart är det fel att kritisera sitt land eller sina medmänniskor?
Mänskligt att vara inskränkt och fördomsfull? Vart har du vuxit upp? Jag har rest en hel del och spenderat längre tider i andra länder och
INGET annat land (som jag varit i) är folk lika fördomsfulla som i Sverige.
Fördomsfulla mot olikheter alltså, dvs du får inte klä dig hur du vill, se ut hur du vill, knulla på vem du vill o.s.v
Vart kom rätten in att döma hur någon annan väljer att leva sitt liv? Och varför i hela helvete skulle jag bry mig?
Sålänge det inte påverkar någon annan så har absolut inte någon rätt att sitta och kritisera eller "hata"
När jag ändå snackar skit om Svenskar kan jag ju bre på lite till.... Svenskar är
alltid grymma över internet, i verkligheten är dom flesta tysta och pratar bara bakom ryggen.
Men nu ska vi sluta diskutera sånt här, snöar lätt in på detta då jag fått uppleva det ända sen jag började träna.
Izah WORD!
Geggamoja Precis, mina vänner gnäller aldrig nåt om det heller. Men det var sjukt mycket snack på främmande fester förr när man blev riktigt seriös i sin träning. Numer är alla i min närhet vana att jag drar fram en shaker eller matlåda