Eller köp Medium nästa gång
Eller köp Medium nästa gång
Eftersom jag redan fått så många visningar och får kanske skämmas mer än jag
Jag har fattat det som att majoriteten av alla människor föds med 6 eller 8 "magrutor".
Dvs en central vertikaldelning samt 2 eller 3 horisontella delningar.
Givetvis finns det dom som har fler horisontella delningar - eller ojämt antal - dock kan väl det anses relativt ovanligt ?
Vilken tur att jag förklarade vad jag menade dåtukkla: Det är väl inte direkt lätt att läsa ut att du skriver en grej och tänker något helt annat?
Jag har ingen aning om hur många som säger att dom vill ha just specifikt ett "6-pack" Dom jag lägger kost till säger att dom vill få synliga rutor.
Givetvis har alla magrutor, men hur kul är det som kille på 180cm behöva se anorektisk ut för att dom ska synas? Ungefär som folk som vill få "fina" muskler på armarna t.ex då är det samma svar som du skriver för alla har vi samtliga muskler i armarna, bara att plocka bort allt fett så har man ribbor på sina i princip obefintliga triceps.
Sen dom som nu säger sig vilja ha ett "6-pack" har nog en rätt klar bild på hur dom vill att dom ska se ut, t.ex en bild dom sett på internet eller liknande. I 99% av dessa fall har personerna tränat, så det är inte riktigt så lätt som du vill få det att låta.
Vad kul att ni gillar mitt lilla projekt.
Upplägget för projektet... Jaaa.... GÅ NER I VIKT FETTO!
text...
Idag körde jag mage. Det gick skitbra. Så nu firar jag med en glass.
Ja, tro fan att ni läste rätt.
Oj oj oj!!! GLASS!!!
Jag var på gymmet och körde igår, 45 kg i bänk har aldrig varit så lätt, fick beröm av en av killarna jag bad ha ett öga IFALL jag failade
Stannar fortfarande på 65 kg i knäböj, börjar ta alltmer i benen = tekniken är bättre antar jag.
Idag har jag tagit en löprunda på 4 km, tiden blev 22:31, jag är skitnöjd!
Sen har jag en fråga att slänga ut - ni som bänkar och gör brygga där... Känns inte ländryggen lite inklämd efteråt? Tips? Jag känner ingenting av den när jag knäböjer eller markar men däremot efter att jag bänkat. Spänner mig för mycket? Idéer?
Har du rumpan på bänken? När jag kör bänkpress så har jag en liten brygga men rumpan är alltid på bänken.
Testa kör en ryggövning, som värmer upp nedre delen av ryggen innan du kör bänkpress, om det känns mkt i ryggen.
Börja med att hon får skriva ner exakt vad och hur mkt av allt hon äter under de "strikta" dagarna. Sedan kan man utgå därifrån och ändra det som behövs.Hej bullen. Jag har en (eller många) frågor. Eller snarare, min sambo.
Hon vill tappa lite vikt. Hon är 1.65 lång och väger 62 kilo. Hennes målsättning är att hamna på 55 kilo.
Vad ska hon äta? När ska hon äta? Jag har i stort sett gett henne svaret att äta mindre skit Men hon lyssnar inte på mig, utan vill ha råd av någon som varit "in the game" längre.
Basen i hennes protein intag är 2,5dl kvarg och en whey80 om dagen. Kolhydraterna skiftar en hel del. 100 gram protein om dagen ungefär, lite mer kolhydrater. Har cheat day 1 dag i veckan, men jag vet att hon fuskar emellanåt..
Tränar 6 dagar i veckan, 2 av dom är cardio.
Kan vara mycket begärt att storma in här och kräva råd men jag är trött på gnället om att magen aldrig försvinner
Snälla hjälp mig (henne)
Brygga med skulderbladen hårt pressade mot varandra och röven på bänken. Tips på nån övning? Goodmorning är ju en bra övning men för just ländryggen kanske det finns annan övning? Svårt när man enbart kör basövningar annars och inte har jättebra koll på isolationsövningar.
Nja, för mig så räcker det med roddmaskinen som uppvärmning, där jag sträcker ut hela ryggen vid start läget. Eller vid seated cable rows där jag även sträcker mig långt fram för att sträcka ut ryggen och sedan drar den mot naveln.
Testa dig fram vettja.
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |