BlöjRäsern
Gränsfall
...DARY!
Dom befann sig för övrigt på krukmakargatan idag.. bodde inte du där i krokarna?
Exakt där.
...DARY!
Dom befann sig för övrigt på krukmakargatan idag.. bodde inte du där i krokarna?
Jag var ute och sprang min runda trots åska och regn, hade någon sagt att jag skulle göra det för några veckor sedan hade jag trott att det var något fel i huvudet på dem.
Jag var ute och sprang min runda trots åska och regn, hade någon sagt att jag skulle göra det för några veckor sedan hade jag trott att det var något fel i huvudet på dem.
Inte längre när en tjej är i närheten
Jag körde faktiskt ett axelpass nu på kvällen för att öka avståndet till dig lite igen, som tur är får jag hyfsat tryck fortfarande när jag kör
View attachment 389747
Förresten.. kan tipsa om proteinkvarg som Ica börjat sälja.. (säkert inte nån nyhet för någon förutom mig).. Men betydligt godare än Lätt Kesella tycker jag iaf...
View attachment 389748
Jag körde faktiskt ett axelpass nu på kvällen för att öka avståndet till dig lite igen, som tur är får jag hyfsat tryck fortfarande när jag kör
View attachment 389747
Men vafan Peter har du bara legat i solstolen hela sommaren? Första gången du inte är likblek.
Den provade jag för ett år sedan, bra tips men lite väl dyr för min smak. De är väl smaksatta också vilket kesella/kvarg inte är om man nu inte väljer de sockrade kesellaburkarna. (Fast nu blev jag lite osäker på om det var just dem jag testade eller om det var annan sorts, likadana burkar iaf!)
Pippi sötis.. jag har alltid varit brunare än dig oavsett
Men ja, jag har gjort annat än att bara vara instängd i skinnstället i år..
Hur mkt kolhydrater är det i den?LIDL har kvarg blandad med yoghurt, 0.9 fett och och 7.5 protein 5.95 kr för 250 g. Jag droppar i lite sockerfri persikosaft, rena rama godiset efter passet
De är väl smaksatta också vilket kesella/kvarg inte är om man nu inte väljer de sockrade kesellaburkarna.
Idag har jag skaffat gymkort, så nu är det bara att börja träna.
Bra! Kör lagom hårt, och ge det tid!
Börja inte med 5 stenhårda pass i veckan.. och förväntan på resultat i slutet av vecka 2..
Då tröttnar du bara och lägger av i princip direkt som så många andra.
Hur mkt kolhydrater är det i den?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |