Plåthinken
Tappat barn
Vet inte vad jag maxar där, gissningsvis runt 60-62,5 kg. Går dåligt i bänken för mig för tillfälletSpeaking of which, vad tar du i bänkpress, Plåtis?
Vet inte vad jag maxar där, gissningsvis runt 60-62,5 kg. Går dåligt i bänken för mig för tillfälletSpeaking of which, vad tar du i bänkpress, Plåtis?
Dag 1 på tömning...
1 cardio pass avklarat
1 genomblödningspass om några timmar
eventuellt ett till cardiopass ikväll...
1.2kg kycklingfile... inget annat, lets do this!
Vet inte vad jag maxar där, gissningsvis runt 60-62,5 kg. Går dåligt i bänken för mig för tillfället
Dåligt? Det är ju grymt ju!
Heja heja Jobbar extra med en kille som också ska ställa upp på söndag shit vilken tråkig mat men sjukt starkt jobbat ni som gör det....
Varför skulle det ge mer?Tänkte testa en ny grej när det gäller knäböj. Tänkte gå ner med rumpan i backen sen upp till 90 grader och ner igen så många gånger man orkar, alltså aldrig resa sig upp utan bara köra "böjen".
Tänkte om detta kanske ger mer?
Någon som testat eller är det ingen mening med det utan köra på som vanligt med vanliga knäböj?
Det är bra, men jag har legat på samma vikt länge nu, jämfört med i de andra övningarna. Hoppas höja mig till minst 65 i januari, därav "det går dåligt för tillfället"
Tänkte testa en ny grej när det gäller knäböj. Tänkte gå ner med rumpan i backen sen upp till 90 grader och ner igen så många gånger man orkar, alltså aldrig resa sig upp utan bara köra "böjen".
Någon som testat eller är det ingen mening med det utan köra på som vanligt med vanliga knäböj?
Var bara nyfiken på att testa något nyttVarför skulle det ge mer?
Bättre du går upp till du nästan låser ut låren, alltså liiiite böjd bara så behåller du spänningen som bäst.
Tänkte testa en ny grej när det gäller knäböj. Tänkte gå ner med rumpan i backen sen upp till 90 grader och ner igen så många gånger man orkar, alltså aldrig resa sig upp utan bara köra "böjen".
Jag frågade för att min tjej också är stark och tränar mycket. Hon maxade 60 här om dagen, så jag tänkte bara kolla hur det ser ut jämfört med någon sorts hulkbrud som du. Och tydligen är det jäkligt bra!
På böjen har hon däremot en bra bit kvar innan hon kan mäta sig med dig
View attachment 395464
Körde Cindy första gången idag nöjd med resultatet 14varv+4, inte så skönt för händerna...
View attachment 395464
Körde Cindy första gången idag nöjd med resultatet 14varv+4, inte så skönt för händerna...
View attachment 395464
Vad är cindy för något? Jag har också ont i händerna. Har förbättrat mitt greppteknik och har nu en vätskefylld blåsa i ett av fingrarna. Får hoppas att det hårdnar till snart!
Cindy 5 pull upps, 10 push upps, 15 squats =ett varv sen så många varv man hinner på 20 min.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|