Träningstråden

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Det må jag då säga..!!!

Att det var en förbannat vältränad bål som syns där på din bild. :brinnerup

Visar på målmedvetenhet, beslutsamhet och karaktär. Bra jobbat!! :tummenupp

//M

Tack så mycket :)
Men jag gör bara det jag älskar, varje dag och för det är jag lycklig! Hur många kan säga att dom gör det?!

Nu har jag äntligen börjat fylla upp kroppen, så idag är det 100g kokt jasmineris med lite kycklingfile varannan timme, en halv banan var 4:e. Lite potatis också men imorgon enbart jasmineris, banan och riskakor.
Jobbiga är att kroppen suger i sig det på 5-10min sen är man galet hungrig igen.

Snart är det söndag och då jävlar ska det ätas! Fick frispel på ica när jag skulle handla riskakor...
1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner
sen har ja bakat 60 kanelbullar som väntar i frysen....

o massa fint kött som ska grillas! Fattar inte, ja gör samma sak i slutet av varje diet, hinner ju inte med o käka allt haha

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Men jag gör bara det jag älskar, varje dag och för det är jag lycklig! Hur många kan säga att dom gör det?!

Nu har jag äntligen börjat fylla upp kroppen, så idag är det 100g kokt jasmineris med lite kycklingfile varannan timme, en halv banan var 4:e. Lite potatis också men imorgon enbart jasmineris, banan och riskakor.
Jobbiga är att kroppen suger i sig det på 5-10min sen är man galet hungrig igen.

Snart är det söndag och då jävlar ska det ätas! Fick frispel på ica när jag skulle handla riskakor...
1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner

o massa fint kött som ska grillas! Fattar inte, ja gör samma sak i slutet av varje diet, hinner ju inte med o käka allt haha
När ska det tävlas?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton

1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner

Diet ++...
Önskar verkligen att jag älskade att träna.. med en massa skador o rehabträning år ut och år in är det inte lätt att känna att det är annat än nödvändigt. Men vad jag vill komma till är att satan vad imponerad jag är över er som tävlar i fitness o bb.. fokusen och viljestyrkan är snudd på övermänsklig! Bugar..

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Vad är cindy för något? Jag har också ont i händerna. Har förbättrat mitt greppteknik och har nu en vätskefylld blåsa i ett av fingrarna. Får hoppas att det hårdnar till snart!

Jobba med stål i sisådär 10000 år så ska du se att det dära rosa mjuka innerblygdskinnet hårdnar till!

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998

1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner

Du är inte ensam om det beteendet. Tjejen tävlar på söndag och har vid varenda handling senaste veckorna kommit hem med något nytt som hon bara måste äta när dieten är slut. Idag har större delen av dagen spenderats med att baka olika saker som nu fyller upp halva frysen i väntan på att förtäras.

Hur som helst, lycka till! :tummenupp

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Slowroller: Jag tävlar på lördag

Twintorsk: Tack för dom orden! Det sägs att det tar 6 månader att skapa ett vana, så bara kötta på! Det fina med att just träna är att man aldrig blir för gammal.
Lägg det på en nivå som passar dig och kör runt skador och dylikt så kanske du hittar kärleken där också! :)

Estremo: Det är rätt skumt, inför varje ätardag har ja gjort samma (inte så sjukt som nu såklart) men ja hinner aldrig äta allt på hela dagen ändå, men det är ju kul o handla med ögonen hehe
Tack för lyckönskningarna, detsamma till din tjej!

Fortsätter fylla nu med samma mängder fast bara jasmineris och nåt mål potatis, det är nu allt hårt arbete antingen visar sig som bäst eller det skiter sig (om man t.ex lägger vätska mellan hud o muskel = SKIT). Hårdheten finns där utan problem nu ska jag bara fylla ut ordentligt, lets do this! :yoparty

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Haha 8 minuter på den där bruden. Visst är hon imponerande stark, men jag orkar inte kolla på hela klippet.

På tal om crossfit, jag blev tillfrågad att tävla i det i februari här i Halmstad. Jag vet inte jag, ska köra ett pass "crossfit" med kompisen som frågade mig (hon tränar tyngdlyftning på klubben men ska tävla i styrkelyft).

jetson

Guest
Nu har man släpat sig in i gymmet igen :rock .. Angående ass to the grass

När jag passerar 90 grader kan jag inte hålla svanken längre, vad är rekommenderat ska man stanna vid 90grader eller ere bara köra?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nu har man släpat sig in i gymmet igen :rock .. Angående ass to the grass

När jag passerar 90 grader kan jag inte hålla svanken längre, vad är rekommenderat ska man stanna vid 90grader eller ere bara köra?

Håll svanken. Det kan gå riktigt åt helvete om ryggen kröks. Gå ner i vikt och träna på ATG. Är man, som jag, orörlig som fan är det svårt.

jetson

Guest
Håll svanken. Det kan gå riktigt åt helvete om ryggen kröks. Gå ner i vikt och träna på ATG. Är man, som jag, orörlig som fan är det svårt.

Kan inte hålla den även utan vikter, får väl köra 90grader nån månad och se om man blir bättre på det där.

Tar ju ett par månader innan man kommer igång också, mycket mjölksyra i början :mad:

Last edited:
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...