i-are-baboon
100kg Fitnessfjolla
- Gick med
- 27 Sep 2010
- Hoj
- Suzuki GSX-R 750 -00 (Såld) Triumph Speed Triple -05
Låter jobbigt
Låter vansinnigt snarare..
Låter jobbigt
1.2kg kycklingfile... inget annat, lets do this!
Låter jobbigt
Det må jag då säga..!!!
Att det var en förbannat vältränad bål som syns där på din bild.
Visar på målmedvetenhet, beslutsamhet och karaktär. Bra jobbat!!
//M
När ska det tävlas?Tack så mycket
Men jag gör bara det jag älskar, varje dag och för det är jag lycklig! Hur många kan säga att dom gör det?!
Nu har jag äntligen börjat fylla upp kroppen, så idag är det 100g kokt jasmineris med lite kycklingfile varannan timme, en halv banan var 4:e. Lite potatis också men imorgon enbart jasmineris, banan och riskakor.
Jobbiga är att kroppen suger i sig det på 5-10min sen är man galet hungrig igen.
Snart är det söndag och då jävlar ska det ätas! Fick frispel på ica när jag skulle handla riskakor...
1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner
sen har ja bakat 60 kanelbullar som väntar i frysen....
o massa fint kött som ska grillas! Fattar inte, ja gör samma sak i slutet av varje diet, hinner ju inte med o käka allt haha
Tack så mycket
Men jag gör bara det jag älskar, varje dag och för det är jag lycklig! Hur många kan säga att dom gör det?!
Nu har jag äntligen börjat fylla upp kroppen, så idag är det 100g kokt jasmineris med lite kycklingfile varannan timme, en halv banan var 4:e. Lite potatis också men imorgon enbart jasmineris, banan och riskakor.
Jobbiga är att kroppen suger i sig det på 5-10min sen är man galet hungrig igen.
Snart är det söndag och då jävlar ska det ätas! Fick frispel på ica när jag skulle handla riskakor...
1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner
o massa fint kött som ska grillas! Fattar inte, ja gör samma sak i slutet av varje diet, hinner ju inte med o käka allt haha
Vad är cindy för något? Jag har också ont i händerna. Har förbättrat mitt greppteknik och har nu en vätskefylld blåsa i ett av fingrarna. Får hoppas att det hårdnar till snart!
Du är inte ensam om det beteendet. Tjejen tävlar på söndag och har vid varenda handling senaste veckorna kommit hem med något nytt som hon bara måste äta när dieten är slut. Idag har större delen av dagen spenderats med att baka olika saker som nu fyller upp halva frysen i väntan på att förtäras.Tack så mycket
1kg lösgodis
1liter Daimglass
450g ostbågar
popcorn
naturchips
digestive
gräddost
rostbröd
sylt
jordnötssmör
brieost + saltiner
Ett till klipp på den där 17-åringen... rätt likt det förra klippet, men lite bättre kvalitet tror jag..
Haha 8 minuter på den där bruden. Visst är hon imponerande stark, men jag orkar inte kolla på hela klippet.
Man spolar ju fram till sekvenserna där röven är i en bra vinkel såklart!
Du har ju missuppfattat allt plåtis!
Nu har man släpat sig in i gymmet igen .. Angående ass to the grass
När jag passerar 90 grader kan jag inte hålla svanken längre, vad är rekommenderat ska man stanna vid 90grader eller ere bara köra?
Håll svanken. Det kan gå riktigt åt helvete om ryggen kröks. Gå ner i vikt och träna på ATG. Är man, som jag, orörlig som fan är det svårt.
Stretching av höftböjarna kan vara bra kanske?Kan inte hålla den även utan vikter, får väl köra 90grader nån månad och se om man blir bättre på det där.
Tar ju ett par månader innan man kommer igång också, mycket mjölksyra i början
Stretching av höftböjarna kan vara bra kanske?
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|