Slappa
Rage closed inside!
Ett till klipp på den där 17-åringen... rätt likt det förra klippet, men lite bättre kvalitet tror jag..
Stark som fan + att det där är nog ideal-looken på en tjej för min del!
Galet vältränad för sin ålder
Ett till klipp på den där 17-åringen... rätt likt det förra klippet, men lite bättre kvalitet tror jag..
Stark som fan + att det där är nog ideal-looken på en tjej för min del!
Galet vältränad för sin ålder
Bcaa var nog mitt mest onödiga inköp har jag insett nu. Bara att dricka upp o se glad ut i fortsättningen.
Jag gillar EAA bättre, är ju lite samma men mer. BCAA är väl "bara" 3 aminosyror?
Sen har jag personligen aldrig fått nån direkt "energi" av de där tillskotten, vet inte om det är syftet heller, , men tycker att resultaten blev betydligt bättre sen jag började köra det.
Tänk på att du ska dricka det på tom mage, så höjer du proteinsyntesen med ett par 100% (enligt studier). Så jag ser BCAA/EAA mer som ett jäävligt snabbt protein än ett energitillskott.
edit: det är utifrån att du tycker det är ett "onödigt" inköp som jag tolkar det som att du förväntat dig ökad styrka/energi. Den tolkningen kan givetvis vara fel
Samtidigt som BCAA/EAA finns redan i mat.
Samtidigt som BCAA/EAA finns redan i mat. Äter man bra och får i sig tillräckligt med protein får man ju även i sig sånt där. Jag hade hoppats på lite mer mental fokus som det skrivits om men jag är likförbannat lika trött. Godis funkar bättre för mig i dessa lägen. Men jag får ju dricka upp burken ändå, jag kanske ändrar mig sen men jag är ju å andra sidan lite halvt anti mot kosttillskott utöver proteinpulver och vitamineraler. Jag blir lite konfunderad över att jag ens köper BCAA. Jag är ju inte ens ute efter muskeltillväxt liksom.
Ja exakt, det är ju de aminosyror som kroppen inte kan tillverka själv, dvs de du måste få i dig via mat. Så har du en perfekt kost så kanske det inte spelar lika stor roll.
Vad jag förstått så får du dock en mkt större och snabbare "proteinboost" av att dricka aminosyrorna på tom mage så att de går direkt ut i kroppen, än med t ex vassle som först måste brytas ner och SEN gå ut i cirkulationen. Så jag kör det precis innan ett pass. Inte under resten av dygnet.
Finns säkert folk som är mer insatta i det där.
Ja exakt, det är ju de aminosyror som kroppen inte kan tillverka själv, dvs de du måste få i dig via mat. Så har du en perfekt kost så kanske det inte spelar lika stor roll.
Vad jag förstått så får du dock en mkt större och snabbare "proteinboost" av att dricka aminosyrorna på tom mage så att de går direkt ut i kroppen, än med t ex vassle som först måste brytas ner och SEN gå ut i cirkulationen. Så jag kör det precis innan ett pass. Inte under resten av dygnet.
Finns säkert folk som är mer insatta i det där.
Låter mer som det är nån form av PWO du är ute efter. BCAA/EAA är ju mer snabba proteiner som hjälper proteinsyntesen och återhämtningen?
1: EAA är essential amino acids, dvs du får inte i dig dessa från mat.
1: EAA är essential amino acids, dvs du får inte i dig dessa från mat.
2: Dom piggar varken upp eller ger någon som av fokus då det är en aminosyra.
3: Det finns inte en chans i världen att du kommer vakna upp som en byggarbrud, och definitivt inte med tanke på ditt träningsupplägg.
4:1:1 är inget hokus pokus heller utan det är med 99.9% säkerhet fördelningen mellan L-leucin, isoleucin och valin.
Förstår inte riktigt hur du, som ändå tränar en del, har samma tankar som tjejer som inte tränar. Att dom vaknar upp och aj karamba - girly coleman is born!
Jag har mördat min kropp minst 5-6 dagar i veckan i 12 år och jag är fortfarande liten, då är jag samtidigt man och inte kvinna. Så lugn
Aminosyror finns i mat redan, det är egentligen inget magiskt med det mer än att jag ville åt den effekten som motverkar mental trötthet under passet
Och jag har sådana tankar bara för jag är störd, det vet alla här. Jag strävar ju inte efter något och jag är bara nojig emellanåt (har man en gång haft ätstörningar så är det svårt att komma ifrån de onda tankarna). Jag ser ju själv på klubben, dessa killar är inte ett dugg muskulösa
Jag vaknade igår och reagerade över att ett par rutor och våldtäktslinkerna var så tydliga plötsligt. Det är därifrån jag fick de tankarna. Men det är lugnare nu, jag drack bcaa innan jag sprang idag så jag låter ju inte huvudet ställa till det för mig
På tal om den effekten jag sökte, tror jag fick den på löprundan idag. Var snortrött innan. Tog bcaa + koffein och kände mig plötsligt gladare och sprang på utan att det kändes jobbigt. Snittempot hamnade på 5:14 under en mil så jag är rätt nöjd. Magen gillade också BCAA. Skall också se om det funkar under längre löptid (över 1,5 h) inför gbgvarvet också.
Våldtäktslinjer är ett jävligt dåligt smeknamn men tyvärr det enda jag vet vad det "heter".
View attachment 395840 (vid jeanslinningen, V-formen där.) Thomas B. kanske kan hjälpa till här med den korrekta benämningen?
Och bilden på bajsmannen (han var för övrigt nöjd med sitt lopp där btw) beror inte på kosttillskott
Man motverkar den effekten bäst genom att springa på tom mage samt tömning innan pass. Jag har ju löparmage så det är ett jäkla gissel emellanåt, man måste planera ganska mycket om man ska springa på dagen. På morgonen är det enkelt men det har blivit så att jag springer på eftermiddags-/kvällstid eftersom jag vill ha så lång vila mellan passen som möjligt och jag gymmar numera på kvällstid.
Snälla skriv adobisbälte eller apollosbälte. Ordet du skrev låter förjävligt.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|