Träningstråden

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag håller med. Därför efterlyste jag vad det hette egentligen. Det är tyvärr det enda ordet jag hört hittills.

Så tack!

Våldtäktslinjer...? Aldrig hört.. är det vanligt i tyngdlyftarsvängen eller väcks våldtäktslustan när man ser dom? Fattar fan inte..

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Våldtäktslinjer...? Aldrig hört.. är det vanligt i tyngdlyftarsvängen eller väcks våldtäktslustan när man ser dom? Fattar fan inte..

Det snackas faktiskt inte alls sånt inom styrkelyftet, folk är inte ute efter ett vältränat muskelpaket på magen där.

Det har jag hört av en gammal kompis. Har inte pratat om just de musklerna sedan dess därav brist på ordförråd kring där. Sen diskuterar jag sällan gärna saker som inte är funktionella. De där linjerna är enbart estetiskt och det är något jag gärna undviker för att jag inte ska hamna i feltänk igen.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det snackas faktiskt inte alls sånt inom styrkelyftet, folk är inte ute efter ett vältränat muskelpaket på magen där.

Det har jag hört av en gammal kompis. Har inte pratat om just de musklerna sedan dess därav brist på ordförråd kring där. Sen diskuterar jag sällan gärna saker som inte är funktionella. De där linjerna är enbart estetiskt och det är något jag gärna undviker för att jag inte ska hamna i feltänk igen.

Kärlekshandtag? :crash

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Fortsätter min efterlysning för jag hittade knappt några resultat på google när jag testade de ordförslagen.

Latinska namnet kanske vore det bästa?

Testa belt istället för bälte. ;)

Ops. Ser nu när jag sitter vid dator att jag skrivit fel. Det ska givetvis vara "adonis belt" inte adobis. :D

Last edited:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Kärleksgudsbälte - adonis belt?
Vägvisare kanske de kan heta på svenska då. Visar vägen med och utan våld inblandat

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Eftersom man tränar i linne för att få gotta sig i spegeln under ett sjysst axelpass, borde man köra benpassen i string då?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
1456566_10151740949801198_193509631_n.jpg

Sedärja.

Kommer spy inför publik för första gången :tummenupp

Inte ens nybörjarklass heller, nu blir det jävlar i mig lite flåsträning på mina cardiopass
piska.gif

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hårt och mycket? :banana

Det gör jag redan. Jag är redan nervös för kvällens frontböjar. För att inte tala om alla andra övningar relaterat till bänk. :död

Det är väl mjölksyretålighet jag måste få upp rejält för att kunna orka mer. Jag ska också kolla hur man får mest poäng. Ska man t.ex reppa på 10or innan man går till nästa övning och ju mer vikt desto mer poäng så siktar jag ju givetvis på minst min kroppsvikt. Beror lite också på hur det ser ut med tiderna.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen