Slowroller
Skrämmer små barn
Haha, precis som "BMI" så är ju det där bara trams. Åtminstone som måttstock på hur "vältränad" du är. Så gråt inte så mkt över resultaten där.
Det gör jag inte heller. Jag bara konstaterar att jag är klen.
Haha, precis som "BMI" så är ju det där bara trams. Åtminstone som måttstock på hur "vältränad" du är. Så gråt inte så mkt över resultaten där.
Det gör jag inte heller. Jag bara konstaterar att jag är klen.
Så länge du spöar brosan så
Vi hade hälsoundersökning på firman. Jag var högst medelmåttig i mina värden medan folk som både röker, snusar, krökar och aldrig motionerar hade bättre värden än jag. Vad fan är det om?
Inga tabeller är tillförlitliga, det är allmänt hållna men det ger en viss indikation på "hur stark e du"!
Wohooo jag var elit....
Synd att det som sagt ger lika lite sanning som BMI, iofs med korrekt form är väl siffrorna inte så far off men allt är ju relativt.
Med mitt BMI så är jag farligt överviktig! Sjukskrivning nästa?
Wohooo jag var elit....
Synd att det som sagt ger lika lite sanning som BMI, iofs med korrekt form är väl siffrorna inte så far off men allt är ju relativt.
Med mitt BMI så är jag farligt överviktig! Sjukskrivning nästa?
Vem e inte farligt överviktig enligt BMI
Jag. Bedömt som mjukt fluffig normalviktig. Ok ändå.
Du är fin du!
Nej, du är!
Du är fin du!
Get a room
Sluta stalka
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari