Träningstråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Haha, precis som "BMI" så är ju det där bara trams. Åtminstone som måttstock på hur "vältränad" du är. Så gråt inte så mkt över resultaten där.

Vi hade hälsoundersökning på firman. Jag var högst medelmåttig i mina värden medan folk som både röker, snusar, krökar och aldrig motionerar hade bättre värden än jag. Vad fan är det om? :va

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vi hade hälsoundersökning på firman. Jag var högst medelmåttig i mina värden medan folk som både röker, snusar, krökar och aldrig motionerar hade bättre värden än jag. Vad fan är det om? :va

Alkohol är bra för blodet. Snus är bra för det mesta i kroppen. Motion är skadligt, kolla bara hur många som sträcker sig alternativt dör i motionsspåret av elakartade virus!!!11

Jag blev tillfrågad om jag ville komma på en hälsokontroll för försäkringens skull, jag avböjde... Vågar inte se resultatet :gnissla
Dock visade vågen på 73kg idag så något måste snart göras om det inte blir till muskler.

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
Wohooo jag var elit....
Synd att det som sagt ger lika lite sanning som BMI, iofs med korrekt form är väl siffrorna inte så far off men allt är ju relativt.

Med mitt BMI så är jag farligt överviktig! Sjukskrivning nästa? :yoparty

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
wwiiihoooo gick bra på gymmet idag 14 månader efter jag fick diskbrock är jag uppe på 100kg i mark testade även bänk då jag aldrig kör det så var jag nörjd med 60kg:banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Misstänker att jag fått så mycket muskler och dålig stretch = stelt knä :( Nu blir det sluttramsat med mobilitetsträning. Skärpning!

Någon i Stockholm som ska träna på måndag och vill köra ett pass ihop? Förmodligen kan jag inte träna ihop med min kompis eftersom hon tränar på F247 (orkar inte skriva hela namnet).

Eftersom jag inte har något speciellt planerat för v.52 tänkte jag att jag kunde försöka träna lite crossfitinspirerat istället för SL, eftersom sen blir det toppning i tre veckor inför tävlingarna.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras