KIRE
Guest
Flamma77 skrev:GO!!!
Jag supportar er båda! Tala bara om när och var ni skall tävla så ska jag minsann komma och ropa att ni är bäst och snyggast!
Snäll du e
Du kan ju lägga upp kosten åt oss oxå
Flamma77 skrev:GO!!!
Jag supportar er båda! Tala bara om när och var ni skall tävla så ska jag minsann komma och ropa att ni är bäst och snyggast!
KIRE skrev:Snäll du e
KIRE skrev:Snäll du e
Ahlstrom skrev:Under en längre tid körde jag med proteinshake och skumbananer direkt efter träning. Skumbananer tröttnade jag snabbt på och ville ha en annan snabb och billig kolhydratskälla men vad? Sneglade på Dextrolpaketen (druvsocker) nere på Ica men de var ju tok för dyra (24 kr för 400 gram). Även Gainers från hälsokostaffärer föll bort eftersom de är för dyra med tanke på hur lite protein de oftast innehåller. Men sen äntligen hittade jag ett tips från ett träningsforum om på att blanda i bryggarsocker (druvsocker) i proteinshaken. Bryggarsocker hittar man i särskilda affärer som säljer öl- och vinessenser. Knallade iväg till närmsta försäljare och inhandlade 2 kg till det facila priset av 22 kr. Nu kan jag själv bestämma mängden protein och kolhydrater och tillverka min egen gainer. Billigt och enkelt! Smaken blir ju ohyggligt söt men vill man bli fin så får man lida pin!
P.S. Denna gainer skall inte intagas på vilodagarna D.S.
Acrid skrev:...Eller så kunde du ju bara köpt Ahlgrens bilar..
Ahlstrom skrev:Och sen tröttnat på dem..
Acrid skrev:Men dem kan man inte tröttna på...det är ju hela 3 smaker! :kocko
Ahlstrom skrev:Vågar inte chansa!
Dessutom är Ahlgrens bilar dyra
KOne skrev:Har sprungit till och från i tre år efter träningen på gymmet och jag har alltid fått ont i framsidan av vristen... Nån som har nån aning om vad den kan vara?
MikkE skrev:Hej.
Nästan, eller hela den här tråden handlar om hur man ska gå NER i vikt på bästa, skonsammasta osv sätt. Men för mig som VERKLIGEN vill gå UPP i vikt känns det inte så jätteaktuellt att tränar som Er som går ner i vikt. Hur ska jag då göra på bästa sätt för att gå upp? Jag är inte svag eller så, snarare väldigt underskattad på hur stark jag egentligen är, med tanke på kroppen. En anledning till varför jag är så smal ligger mest i släkten på pappas sida. När han var i min ålder, 20, var han precis likadan som mig, kanske till och med smalare. Jag mår inte dåligt eller så, fast det känns aldrig lika roligt att showa med sina hobbit-ben på beachen eller dylikt.
Jag har för övrigt ganska så lätta att bygga upp muskler och tror att rimligt hård styrketräning x antal dagar i veckan + riklig kost skulle få upp min vikt.
mvh
Micke
MikkE skrev:Jag har för övrigt ganska så lätta att bygga upp muskler och tror att rimligt hård styrketräning x antal dagar i veckan + riklig kost skulle få upp min vikt.
mvh
Micke
Tränade faktiskt amerikansk fotboll med Uppsala 86:ers (finns dom kvar?) för mer än 10 år sedan. Sen flyttade jag från stan ett tag och det blev inte något mer för min del. Men det är en sjukt kul sport! Man kanske skulle komma förbi och kolla någon gång när ni tränar.Lartes skrev:Ingen här på sporthoj som tränar Amerikansk Fotboll?
Jag tränar det nu, sjukt kul sport.
Arlanda Jets
En polare till mig spelade med uppsala,senare i landslaget,micke broman hette han,bekant kanske?Pellert skrev:Tränade faktiskt amerikansk fotboll med Uppsala 86:ers (finns dom kvar?) för mer än 10 år sedan. Sen flyttade jag från stan ett tag och det blev inte något mer för min del. Men det är en sjukt kul sport! Man kanske skulle komma förbi och kolla någon gång när ni tränar.
Jag är tyvärr värdelös på namn, men om det är den Micke jag tänker på så spelade han defence? Som sagt, det har gått ett par år sedan jag höll på.ktmjacke skrev:En polare till mig spelade med uppsala,senare i landslaget,micke broman hette han,bekant kanske?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |