Slappa
Rage closed inside!
Vad har ni för skor när ni springer på vintern?
Samma som resten av året fast med dubb (skruvade direkt i sulan) om det är mycket is.
Vad har ni för skor när ni springer på vintern?
Samma som resten av året fast med dubb (skruvade direkt i sulan) om det är mycket is.
Snyggt jobbat! Hur kan du överleva på 600 kcal?????
Mitt PB på 10 km terräng är 39 blankt. Men det var ju några år sen om man så säger...
Tack!
En vuxen man överlever nätt o jämt på 600. Risk för allvarliga biverkningar som gallsten, gikt mm. Viktigt dricka 2 - 2,5 liter vatten om dagen. 600 är ren svält och dom första tre dagarna är asjobbiga men sen börjar kroppen producera ketoner som gör energi av fett istället för av glykogen. Då mår man toppen, jag vart helt speedad, rena rama lyckoruset! Itrim tillåter bara 3 veckor VLCD + 9 veckor LCD per år. Sen är väl folk olika mottagliga kan jag tänka, för mej har det funkat kanon.
Äre en sån dära juckmaskin?
ExaCt. Tjejen sitter där på mitten, sen kör killen fram och tillbaka med den kullagrade stolen :meter
Nae men för att vara seriös nu. Är det den de för reklam för på tv? Man drar liksom ihop sig som en boll. Jag vill ha en recension med bilder på hur den funkar och även en skala på träningsvärken dagen efter.
Det är en helt vanlig roddmaskin.
Jag har testat att springa på löpband på gymmet ett par gånger nu, jag måste säga att jag är positivt överraskad. Det går ju i princip att stå och meditera samtidigt som man springer.
Om det finns någon här som brukar springa på löpband, vad kör ni för lutning?
Jag har testat att springa på löpband på gymmet ett par gånger nu, jag måste säga att jag är positivt överraskad. Det går ju i princip att stå och meditera samtidigt som man springer.
Om det finns någon här som brukar springa på löpband, vad kör ni för lutning?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|