Träningstråden

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
MostWanted_NKPG skrev:
aha snackar vi träning här också,,, gu va jobbigt. Höll på med det där ett bra tag jag med tills ja kom på att man skall njuta av livets goda istället :fyllisar :tuttar :rofl

fick 40cm armar, vingar och bänka 100kg(vägde 80kg) men inte va ja gladare för det :dummer

Tyckte du att MAX-OT fungerade bra det programmet?
Började med det men insåg att tiden inte fanns, ska försöka ta tag i det i sommar igen.

/AC

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
japp förutom att man typ går in i väggen om man skall följa det till punkt och pricka... men väldigt fina ökningar...

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
MostWanted_NKPG skrev:
japp förutom att man typ går in i väggen om man skall följa det till punkt och pricka... men väldigt fina ökningar...

Jo det skulle inte förvåna mig. Om man går rent efter det programmet så ska du ju inte göra annat än äta sova träna, när ska man jobba och köra hoj?
Det här låter lite som en "hur fort går den från 0-100" fråga, hur resulterade sig musklerna, stora och plufsiga eller stora och markerade?

Vet att det skiljer sig från person till person, men medtanke på Max OT så har jag fått för mig att det kan se plufsigt ut och det vill vi inte!

/AC

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
nejnej ja sattsa på å va med i AF där skall man inte se plufsig ut ;) kommer inte ihåg hur mång % ja hade i BF men det var inte mkt iaf.. :D ajja...

men prata med en rådgivare eller läs dig till vilka mål och tillvägagångssätt du ska nå dina mål med...

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
MostWanted_NKPG skrev:
nejnej ja sattsa på å va med i AF där skall man inte se plufsig ut ;) kommer inte ihåg hur mång % ja hade i BF men det var inte mkt iaf.. :D ajja...

men prata med en rådgivare eller läs dig till vilka mål och tillvägagångssätt du ska nå dina mål med...

Låter ju kanon det där! :)

ska tala med en människa som har kåll på sådant, men sen är det bara för mig att få in diciplinen oxå!!! *aj*

/AC

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
joelwideqvist skrev:
"Tävlingen" är precis tvärt emot det du gissade. Vi bestämde att tävla i vem som orkar mest i bänkpress när man måste göra tio repetitioner. Och här går jag nog stopp på 50-55 kg idag. Gäller alltså inte att maxa vilket jag glömde skriva...
Tack för instruktionerna så länge
/Joel

Hoppas det går bra med "bänkandet" :tummenupp

Jag mjukade lite i bänk igår för ovanlighetens skull och gjorde 63reps på 50 kg, fan alltså vilken pump jag fick :död

Det var som att köra 3-4 vanliga set med 8-12 reps kanske, jag var helt slut och resten av passet blev lidande såp klart. Dock så är det bra att töja lite på gränserna ibland, chocka kroppen som det kallas.

Last edited:

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
ktmjacke skrev:
Ja fast nu är den klar.Cerberus var bara en del av motivet,nu har den bakgrund oxå.

släng upp en bild då. Jag skulle nog också vilja ha en tatuering men vågar inte :p vet ju inte om man vill ha den sen.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
nomolas skrev:
släng upp en bild då. Jag skulle nog också vilja ha en tatuering men vågar inte :p vet ju inte om man vill ha den sen.
Den blir så plottrig när man krympte ner den till största tillåtna mått.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
nomolas skrev:
Är du det minsta osäker så råder jag dig att vänta några år,du verkar ju ha gott om tid på dig att komma fram till nåt bra motiv som du kan stå för resten av livet :)

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
ktmjacke skrev:
Är du det minsta osäker så råder jag dig att vänta några år,du verkar ju ha gott om tid på dig att komma fram till nåt bra motiv som du kan stå för resten av livet :)

gott om tid? är ju 17 :skrämd börjar ju bli gammal :rofl :rofl

Nedå men du har så rätt.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Annchua skrev:
*mmmmm*

inte helt illa det där du! :drool

*mer sådant*

Jag blev nog kär på riktigt... jag har drömt om honom hela natten... :hihi Vilken kille... *dör av hjärtstillestånd*

Nu är det dags att dra till gymmet... äntligen...evigheter sedan... jäkla plugg som pajjar min träning. :huvet
Jag vill bara köra slut på hela mig! :banana Men jag får ta det lugnt med bara axlar, triceps och bröst. Dumt att inte kunna jobba första dagen på jobbet... även om de vet att jag är träningsjunkie. :hihi

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...