RocketQueen
Ny medlem
Bra övningar för baksida lår då?
Vilka är BÄST!
Vilka är BÄST!
RocketQueen skrev:Bra övningar för baksida lår då?
Vilka är BÄST!
ktmjacke skrev:Den blir så plottrig när man krympte ner den till största tillåtna mått.
RocketQueen skrev:Jag vill se!
har inte läst hela tråden men lårcurl är en självskriven övning enl migRocketQueen skrev:Bra övningar för baksida lår då?
Vilka är BÄST!
He he he,visar den bara för riktigt söta småkillar juGhost skrev:Vänta bara tills pubkvällarna drar igång igen så får du garanterat se den live.
Sorry för OT.
RocketQueen skrev:Älskar raka marklyft men är de meningen att man ska få träningvärk i svanken också? Gör jag fel då? Jag står verkligen som man ska. Svankar rejält liksom.
Bencurl för baksida är ju kanon.
Flamma77 skrev:Men svanka inte!! Ryggen skall hållas rak och det är jätteviktigt att du även 'spänner emot' med magmusklerna. Men visst den tar även på ryggslutet iom att du reser upp ryggen så det är inte konstigt att det känns.
Jag har redan en 'naturlig' svankrygg (bara lite) så jag har alltid bälte på mig. Jag drar inte åt det hårt för jag vill egentligen inte avlasta ryggen utan bara få lite extra hjälp att koncentrera mig på den. Raka marklyft körde jag i början med lite lättare vikter och lite fler reps just för korsryggens skull.
RocketQueen skrev:Jaha. Ok får nog testa nästa gång de är dags. När man kör riktigt tugnt känns de som ryggen ska gå av. Inte bra!
Jag tycker övningen är kanon för den sträcker ut baksida lår så bra. Alltid bra om man varit dålig på att stretcha förr i tiden.
Jag har också lite svank så man kanske skulle testa ett bälte...
Tack för tipset!
cerberus,vaktar när hades o hans böna e ute o hämtar själar.Men nu för tiden e dom flesta redan tjingade ju Var o varannan har ju gjort värre saker en en annan gjorde innan man kallade sig för laglig ju.Silwer skrev:Kerberos vaktar ingången till dödens rike.
$noop skrev:Kör färdigt alla set på samma övning innan du går över till nästa övning.
Kör jag biceps och triceps samma dag så brukar jag varva mellan triceps och biceps-övningarna.
Conrad skrev:Vad är "skivstångsrodd" för något? Hur utför man det?
Kire skrev också: "Ligger din kaloriförbrukning under ditt intag blir det inga muskler."
Stämmer det verkligen? Har han inte råkat skriva fel?
$noop skrev:Är det någon här som kör på någon slags gainer? Jag har jävligt svårt att gå upp i vikt, inte för att jag väger jättelite men jag vill gärna lägga på mig ett par kilo så jag har mer att bygga på.
Nu har jag köpt 8 kg sånt här!
Är det nån som har kört på det här innan? I så fall funkar det och hur smakar det? Har bara kört på deras Whey-80 protein innan och det var ju t.o.m gott.
thopa skrev:Du säger att du har svårt att gå upp i vikt. Svaret på den frågan är kort och gott att du helt enkelt äter för lite. Frukost, lunch och middag räcker inte om du vill muskla på dig. Om du skriver hur mycket du äter på en genomsnittlig dag kan jag kanske hjälpa dig lite
Och gainers är precis som alla andra kosttillskott, just ett "KOSTTILLSKOTT". Det är mao inte ett mirakelmedel som kommer garantera dig några muskler. Det fungerar ungefär som vanlig mat fast i dricksform. Jag lägger hellre pengarna på vanlig mat istället. Gainers är väll lämpligast att ta efter träning pga dess snabba kolhydrater och vasslet. Det är inte heller någon idé att byta ut middagen mot en eller 2 shakes....
Du sa att du köpt starnutrition och undrar hur det smakar...
smaka..??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |