Träningstråden

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Men,har det blivit en till viktminskningstråd???? :tungan Ska man växa får man inte va rädd för att pilla i sig mat o bli lite fet emellanåt.Efter några års tränande så brukar alla såna där gi-tabeller och kostböcker ha åkt i soperna för länge sen,för då har man lärt sig vilka livsmedel som är bra o dåliga.Offseason vill iaf jag ha lite bulklager så att man orkar köra lite tyngre.När jag deffat så har jag faktiskt kört mest på känn o använt spegeln som mätsticka.O det gick ju tydligen det oxå. :)

Vad det gäller polarns viktminskning så kan jag bara flika in att han redan innan vinägerkuren hade bantat o motionerat ett längre tag utan resultat.Tycker oxå att det e bäst om man får i sig allt genom vanliga livsmedel.Men jag har svårt att tro att alla böcker om vinäger som skrivits är bara mambo jambo.Det verkar ju nästan va en mirakelmedicin om man läser om alla användningsområden.Nåja,det funkade för honom iaf,så han va nog nöjd.

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
korvgubbe skrev:
Då återstår ju problemet.. Din teori låter jättebra och det är ju precis så det funkar i magen förutom att man utesluter en liten detalj när man pratar om äppelcidervinäger och det är just:
...för att äppelcidervinäger ska sänka PH så att effekten uppnås måste man proppa i sig betydligt mer än vad plånboken tillåter!

Jag menar inte att vinägerpiller generellt skulle kunna åstadkomma detta... Jag är som sagt tveksamt iställd till det fenomenet (= vinägerpiller).

Det är ju dessutom fruktansvärt mycket billigare att köpa på flaska. :)

Däremot vet jag att kroppen reagerar även på små förändringar i pH (som ju är ett mått på mängden fria vätejoner) och även en liten pH-sänkning (fler vätejoner) måste ju justeras, vilket rimligtvis måste ta en viss tid (om än liten), det i sin tur måste ha en effekt på absorbtionen och då i förlängningen på blodsockerhöjningen... Sedan hur märkbart är på den enskilda individen beror nog mer på utgångsläget med matvanor etc.

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
åhfan att man missat detta då:D träning e juh nästan det bästa som finns! obs Nästan ;) kan juh dela med mig av lite erfarenheter etc.. 1 år sedan vägde jag cirka 90 + sen gick jag ner till 68 vilket tog några månader ... och nu väger jag 78 igen ! inget mull eller överflödigt fett utan bara rena muskler så att säga.. har tränat ungefär 5 månader 4 gånger / veckan och samtidigt vetat vad jag gör!.. och utöver det 4 månader flummande..[i början 90 + historien.] och utöver gym så tränar jag magen 3 gånger iveckan.. [obs : tränar olika muskel grupper / gång ].

dessutom e jag bara 16 =) typ 176-77 lång !. menmen om nått år eller så väger jag väl förhoppningsvis 110 + ha :D :tummenupp

Last edited:

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
BlueNinJa skrev:
åhfan att man missat detta då:D träning e juh nästan det bästa som finns! obs Nästan ;) kan juh dela med mig av lite erfarenheter etc.. 1 år sedan vägde jag cirka 90 + sen gick jag ner till 68 vilket tog några månader ... och nu väger jag 78 igen ! inget mull eller överflödigt fett utan bara rena muskler så att säga.. har tränat ungefär 5 månader 4 gånger / veckan och samtidigt vetat vad jag gör!.. och utöver det 4 månader flummande..[i början 90 + historien.] och utöver gym så tränar jag magen 3 gånger iveckan.. [obs : tränar olika muskel grupper / gång ].

dessutom e jag bara 16 =) typ 176-77 lång !. menmen om nått år eller så väger jag väl förhoppningsvis 110 + ha :D :tummenupp

Voj voj, ja tänk vad det går undan i början. Det var tider det. :lol

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ok, nu har jag lagat mat;

Lätt stekt kycklingfilé, centimetertjocka potatisskivor, sån där grön grej som ser ut som en gurka men inte är det, paprika och svamp. Allt i en ugnsform, och sedan creme fraiche med massa vitlök i på det.

Hur lång tid skall det vara i ugnen? 200 grader har jag ungefär nu, stått i 5 min. Svar önskas innan skiten brinner upp.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
t-rex skrev:

Lätt stekt kycklingfilé, centimetertjocka potatisskivor, sån där grön grej som ser ut som en gurka men inte är det, paprika och svamp. Allt i en ugnsform, och sedan creme fraiche med massa vitlök i på det.

Hur lång tid skall det vara i ugnen? 200 grader har jag ungefär nu, stått i 5 min. Svar önskas innan skiten brinner upp.
Ta ut den nu, men kolla att den inte är röd inuti.

Är det hel kycklingfile så 30 minuter ungefär, i skivor eller bitar så säg 15 minuter ungefär

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
t-rex skrev:

Lät gott det där. :drool

Grön grej som ser ut som gurka men inte är det = squash/zucchini :tummenupp

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Acrid skrev:
Lät gott det där. :drool

Grön grej som ser ut som gurka men inte är det = squash/zucchini :tummenupp

Jag äger i köket :mattias

Verkar det iaf. Luktar vansinnigt gott. Varmt som satan än bara, skall testa om några minuter.

Squash it is!

Edit; komma över på en sen middag?

Edit II; wow!

Last edited:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
symetrin is DA SHIT!

vet inte om man ska skratta eller gråta åt småkillarna,
vore sjyst om dom haft lite bröst/tric/AXLAR!

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
stony skrev:
snyggt med synthol kolla :3freak

Stackars pojke, kan knappast vara bra för kroppen.
Sedan så stora armar och ändå kanske bara köra på 20kg's hantlar :rofl

[... ]No beginning of the month, six young of Padre Bernardo (GO), between 15 and 25 years, had been interned in the Hospital of Base after to use Estigor, a anabolizante veterinarian who combines nandrolana and ADE. One of them, Jackson Vieira de Souza, 21, died one week after in eats. The policy of Sobradinho also investigates the use of ADE for Roniel Da Silva Rasp, 18, that ] recovers well since Saturday (25) in the hospital of cidade.[...

Ajajaj, kolla in biverkningarna

Varning för känsliga !
http://www.ronnie.cz/_img/Clanky/205_1.jpg

Ännu större varning för känsliga angående nedan bild
http://www.bodybrasil.com.br/fotos/casos180.jpg

Last edited:

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
haha skulle precis lägga upp den bilden :)

*Poff* :zpy

*Edit* hörde föresten om en som körde med motorolja.. gick väll inte så bra (synd att jag inte har kvar länken)

Undrar om det inte är den bilden längst ner.. tycker jag känner igen den

Last edited:

Trango_B

attackhamster
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Aprilia
Det där med att spruta in olja i muskeln eller under huden är riktigt vanligt nuförtiden när det gäller kroppsbyggare som tävlar. Gör man det på ett smart sätt så syns det inte heller. Givetvis man man inte öka speciellt mkt i volym på en muskel innan det ser konstigt ut men ändå märkbart.
Speciellt vanligt är det att man tar olja i vaderna. Dom flesta byggare med bra vader har implantat eller olja eller båda.

Jävligt tråkig utveckling det där, bodybuildning har spårat ur :3freak

JÄVLIGT illa om småkillar som på bilderna ovan börjar ta det dessutom :(

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
för er som hjälpte mej lite med marken så tätke ja berätta ja gjorde 160 då.

nu på gymme så var det några som sa ja skulle luta mej mkt mer framåt och för nån vecka sen drog ja 190. :tummenupp skit glad e ja=)

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
alla vikter som ja fick slita för att få upp går upp lätt nu. och det bästa starten gick lätt och ja fick kämpa även i slutet av lyften=)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Testade pulsklockan här om kvällen, blev klart överraskad när jag såg min vilopuls. Så pass överraskad att jag sprang och hämtade digitalkameran och förärade och förevigade vilopulsen med en bild.
<---

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...