ktmjacke
FÅR FONTÄNORGASM
Men,har det blivit en till viktminskningstråd???? Ska man växa får man inte va rädd för att pilla i sig mat o bli lite fet emellanåt.Efter några års tränande så brukar alla såna där gi-tabeller och kostböcker ha åkt i soperna för länge sen,för då har man lärt sig vilka livsmedel som är bra o dåliga.Offseason vill iaf jag ha lite bulklager så att man orkar köra lite tyngre.När jag deffat så har jag faktiskt kört mest på känn o använt spegeln som mätsticka.O det gick ju tydligen det oxå.
Vad det gäller polarns viktminskning så kan jag bara flika in att han redan innan vinägerkuren hade bantat o motionerat ett längre tag utan resultat.Tycker oxå att det e bäst om man får i sig allt genom vanliga livsmedel.Men jag har svårt att tro att alla böcker om vinäger som skrivits är bara mambo jambo.Det verkar ju nästan va en mirakelmedicin om man läser om alla användningsområden.Nåja,det funkade för honom iaf,så han va nog nöjd.
Vad det gäller polarns viktminskning så kan jag bara flika in att han redan innan vinägerkuren hade bantat o motionerat ett längre tag utan resultat.Tycker oxå att det e bäst om man får i sig allt genom vanliga livsmedel.Men jag har svårt att tro att alla böcker om vinäger som skrivits är bara mambo jambo.Det verkar ju nästan va en mirakelmedicin om man läser om alla användningsområden.Nåja,det funkade för honom iaf,så han va nog nöjd.
Last edited: