Träningstråden

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
På morgonen den 10 Januari vägde jag 64,1kg.

Just nu väger jag 69,4 kg, vågen visar en procent mindre fett.

Lär nog väga lite mindre imorgon på morgonen. :)

Inte så illa pinkat, en del är iofs mat i systemet :)

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Trango_B skrev:
Grattis :)
Det betyder att du hamnar under kategorin män med hår på bröstet :tummenupp :D (eller som iallafall hade haft hår om dom inte rakat/vaxat det)

Om det nu inte var nån såndär fjollig smaksatt olja men det borde ju kunna uteslutas eftersom det var olja från kapsel.

hahaha yeah what a man what a man :cool:

idag blir det, ve och fasa, Oxfilepizza till lunch! :skrämd

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
stony skrev:
,
kör en kombo av Syntrabol,Methoxylon,swole, och tribex 500

Denna kombo påstås i studier ge bättre resultat än dinabol!....dock låter det för bra att vara sant.. men det kan vara skoj att testa iaf, Fick köpa allt så billigt ändå så why not :)

så.. nu har det gått ett tag så ja tänkte lämna lite rapport,

Gick upp drygt 4 kilo, ökade 1.5 cm i armar
fick helt sjuka pump, ökade bra på vikter också,
ex 15 kilo på bänk :tummenupp

så det funkade iaf :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Notering; Att jobba mycket, äta pommes med nåt kött till lunch, hoppa mellanmål, snabbt klämma i sig en liten smörgås innan gymmet är inte bra.

Resultat=klenis, yrsel, avbrutet pass efter 15 minuter....

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
t-rex skrev:
Notering; Att jobba mycket, äta pommes med nåt kött till lunch, hoppa mellanmål, snabbt klämma i sig en liten smörgås innan gymmet är inte bra.

Resultat=klenis, yrsel, avbrutet pass efter 15 minuter....
Att träna ben efter ett avslutat nattpass á 10 timmar hade liknande effekt.

Kom till gymmet runt halv 8, efter nästan hela benpasset började jag svettas, må illa och bli yr.

Lyckades köra hem kämpandes att behålla maten i magen och inte spreja ut den i bilen, hulkade över toalletten ett tag när det var som värst (utan att spy) innan jag lyckades lägga mig i sängen oduschad och somna.

FY FAN! Sen så kom jag ju inte tillbaks till gymmet på över en vecka efter det heller :(

Nån som vet vad det kan bero på? Jag åt bra innan.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
stoffer skrev:
Att träna ben efter ett avslutat nattpass á 10 timmar hade liknande effekt.

Nån som vet vad det kan bero på? Jag åt bra innan.

Du kanske var van att sova efter jobbet så din kropp ställt dygnsrytmen därefter.. Att då chocka med ett gympass när kroppen förväntar sig att få sussa sött kan nog ge de effekterna..

...Om jag tvingas gå upp på natten så brukar jag vara mer eller mindre illamående en bra stund och att äta brukar inte vara att tänka på. Brukar inträffa om jag ska resa bort eller så och tvingas upp under vargtimmarna när jag normalt sover som djupast..

MikkE

Guest
Nu har man börjar gymma. Tog första passet idag och det känns kanoners. Vila imorgon och sedan träna igen i övermorgon :)

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
crm skrev:
för er som hjälpte mej lite med marken så tätke ja berätta ja gjorde 160 då.

nu på gymme så var det några som sa ja skulle luta mej mkt mer framåt och för nån vecka sen drog ja 190. :tummenupp skit glad e ja=)

och nu har jag dragit 200. fast vet inte om tekniken är bättre lr om ja bara blivit lite starkare=) :tummenupp

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Tjena tjena , har istortsett läst igenom allt nu , Och jag undrar om nån som verkligen tävlat / tävlar även andra med kan hjälpa mig snickra ihop ett extremt bra tränings schema? :brynad Dra iväg ett Pm i sådana fall Mvh // Teddy

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Upp med tråden.

Vägde 70kg i morse, det var delmål 2. Kommit drygt halvvägs på min vandring upp till 75kg. Började på 64,1kg den 10 Januari.

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
jag vägde 90,5 för nån dag sen när ja kom hem från gymmet. har som mål 90 till sommarn., väger runt 88 på dagarna nu. 2 år sedan 60kg ungefär

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Lyfter väl denna tråden lite då! Jag ska köpa lite L-Glutamin nån som kan ge tips på produkter nån kanske använt/använder? Tittar på Dalblad produkter men också dxb produkter , nån som vart i kontakt med dessa tidigare ? Det är väl typ "Same shit diffrent day" ?
Mvh // Teddy

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ok, mat;

Stekt ris, är det ngt att ha? Fick massa ris över igår, och var just och handlade lite grönsaker. Fick även med mig lite nötter (för att det inte skall bli olidligt tort och tråkigt...)+ en liten packe räkor. Fråga, kan man blanda räkor och nötter, eller blir det skitäckligt? Tänkte slänga allt i woken.

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
t-rex skrev:
Ok, mat;

Stekt ris, är det ngt att ha? Fick massa ris över igår, och var just och handlade lite grönsaker. Fick även med mig lite nötter (för att det inte skall bli olidligt tort och tråkigt...)+ en liten packe räkor. Fråga, kan man blanda räkor och nötter, eller blir det skitäckligt? Tänkte slänga allt i woken.

Klart du kan blanda det där! Men så är jag nog expert på ovanliga blandningar av mat också... gör ofta grytor och wook på "skafferirensning" Man tar helt enkelt det man har hemma. Kan rekommendera cashewnötter i mat, passar utmärkt speciellt i lite indisk eller östasiatisk mat. Se till att krydda ordentligt så det inte blir för mesigt bara, curry funkar nog utmärkt till din blandning.

Lycka till i köket!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Kreuger skrev:
Klart du kan blanda det där! Men så är jag nog expert på ovanliga blandningar av mat också... gör ofta grytor och wook på "skafferirensning" Man tar helt enkelt det man har hemma. Kan rekommendera cashewnötter i mat, passar utmärkt speciellt i lite indisk eller östasiatisk mat. Se till att krydda ordentligt så det inte blir för mesigt bara, curry funkar nog utmärkt till din blandning.

Lycka till i köket!

Jodå, cashewnötter var det. Blev rätt ok faktiskt.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
crm skrev:
jag vägde 90,5 för nån dag sen när ja kom hem från gymmet. har som mål 90 till sommarn., väger runt 88 på dagarna nu. 2 år sedan 60kg ungefär

Finns 3 st förklaringar till detta.

1. Du har ökat både i muskler och fett. Människans kropp klarar som mest kanske 5-7kg i ren muskelökning per år. Alltså så är din fettprocent mycket högre nu än för 2 år sedan.

2. Du har tryckt i dig en hel del farliga preparat.
Kanske både pungen har krympt så det inte är något kvar och lever kan
jämföras med farfars som är 90år.

3. Du verkar bara vara 18år, du kanske har växt 20-30cm på längden också..

crm

HONDA
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
GSXR 1000 -06
1 hm fett procenten nu ligger på 14% lite högre än förut troligtvis.

2 innan man ska yttra sej om vad folk tryckt i sej så ska man nog ha lite bättre grund att stå på eller vafan man säjjer..

3 är bara 17 , längd nja inte 30 cm högst 5cm

har nytt mål till sommarn 95kg ungefär eftersom 90 redan är avklarat. 92 igår :tungan

Kan tillägga att ja tränat 5 dar i veckan i 2 år. käkat gainer kreatin mest. lite protein å testat lite L-glutamin
Aldrig missat ett pass typ. Träningen går före allt. kanske därför resultaten varit så bra oxå.

burner skrev:
Finns 3 st förklaringar till detta.

1. Du har ökat både i muskler och fett. Människans kropp klarar som mest kanske 5-7kg i ren muskelökning per år. Alltså så är din fettprocent mycket högre nu än för 2 år sedan.

2. Du har tryckt i dig en hel del farliga preparat.
Kanske både pungen har krympt så det inte är något kvar och lever kan
jämföras med farfars som är 90år.

3. Du verkar bara vara 18år, du kanske har växt 20-30cm på längden också..

Last edited:

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Lyfter tråden.. Angående att jag har tänkt köra 2 gympass i sommar istället för 1 gång som är normalt / träningsdag. Tänkte höra om det kan vara en god ide? gymma Före jobbet , käka innan ,jobba ,käka , jobba vidare , mellan mål , slutat jobbet , hem och ät sen gymma. kan det vara en god ide? både negativa och possitiva svar kan tas emot :rofl :rofl

Dale Cooper

Approved by Jenna Jameson.
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Yamaha R6 -99
Flikar in med mina egna erfarenheter. Har tränat till och från i snart 13 år.
Det som funkar är bra mat, mycket vila och en genomtänkt strategi med träningen och ett JÄVLA tålamod, för det tar tid att lägga på sig massa (typ 1-2 kilo/år). Tillskott som jag brukar rekommendera är protein, kreatin och glutamin.

Att hålla på och larva med pro-hormoner och "mirakel-preparat" hit och dit är bara löjligt, gå hela vägen i såfall, men tänk på riskerna :död . Det finns inga bra genvägar.

PM:a gärna om nån undrar, ska försöka svara.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...