Badkarma skrev:Får väl förklara mig
Discogym: Mycket Porschenycklar i omklädningsrummet, kromade eller Technogym hantlar, svindyra specialmaskiner överallt, bästa blandningen av lugna och tråkiga låtar i högtalarna, största killen har stor överkropp men fågel ben, massa snygga sminkade tjejer som luktar underbart.. i stora drag..
//Anders
Porsche Harry skrev:Är det någon här som hänger på powerboard?
Sweedo skrev:Acrids avatar gjorde mig sugen!
Så idag fyllde jag på mina förråd med gainers och protein pulver.
Whiskyn gav HayabusaHenke mig när jag fyllde år!
HahahaAcrid skrev:....en pruttedrink!
Sweedo skrev:Hahaha
Men tjejer fiser väl inte?
Man brukar få lära sig det den hårda vägenAcrid skrev:Nej inte i den bästaste av världar...
Jag har lärt mig att det stavas pruttedrink nämligen. Trodde i min vildaste fantasi att det var protein..men tji fick jag.
Annchua skrev:S.A.T.S
nej tack, jag håller mig på konkurrenternas sida!!
Badkarma skrev:Konkurrenter finns det mer discogym i stan Hoppas du inte menar något pensionärsdagis typ Friskis
Ps. Musikproblemet löser man lätt med en mp3-spelare och Blood for blood. Angående lugn musik på sats.
Bikerbitch skrev:Jag simmade 40längder x 25 meter idag på 37 minuter. Slapp slåss med massa andra i bassängen också. Försökte crawla som Madhonda tipsade om, insåg att jag behöver hjälp, jag vet inte hur man gör det ordentligt..
Bikerbitch skrev:Jag simmade 40längder x 25 meter idag på 37 minuter. Slapp slåss med massa andra i bassängen också. Försökte crawla som Madhonda tipsade om, insåg att jag behöver hjälp, jag vet inte hur man gör det ordentligt..
Haha, inte så att han såg en chans att limma på dig?Annchua skrev:...slet in en kille i aerobicssalen igår o han tyckte det var skit skoj!! lär av honom!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|