Träningstråden

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Är det någon här som hänger på powerboard?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Badkarma skrev:
Får väl förklara mig :D

Discogym: Mycket Porschenycklar i omklädningsrummet, kromade eller Technogym hantlar, svindyra specialmaskiner överallt, bästa blandningen av lugna och tråkiga låtar i högtalarna, största killen har stor överkropp men fågel ben, massa snygga sminkade tjejer som luktar underbart.. i stora drag.. :hej

//Anders

fan så coolt =D om ni visste var jag gymmade, skämms at berätta så ni får helt enkelt inte veta!

men det sura är att musiken är verkligen halva träningen, har svårt att få något vidare tryck i träningen till lugna favoriter... :/

KalleBalik

Karata!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag tycker att pickuptrucks är tuffare än hojar
Det här kanske har varit uppe tidigare i tråden, men jag orkade inte läsa allt...hur många gånger/vecka ska man träna samma muskelgrupp? Jag kör samma muskler en gång per vecka bara, är det ok?

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
En till två muskelgrupper per gång och hela kroppen skall jobbas igenom på en vecka.
Jag kör fem ggr i veckan.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sugen!

Acrids avatar gjorde mig sugen!

Så idag fyllde jag på mina förråd med gainers och protein pulver.

Whiskyn gav HayabusaHenke mig när jag fyllde år! :tummenupp

Bifogat

• gainerwhiskyliten.jpg
    gainerwhiskyliten.jpg
    123.3 KB · Visningar: 181
Last edited:

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Sugen!

Acrid skrev:
Nej inte i den bästaste av världar...

Jag har lärt mig att det stavas pruttedrink nämligen. Trodde i min vildaste fantasi att det var protein..men tji fick jag.
Man brukar få lära sig det den hårda vägen :eek:
Jaja, no pain no gain :D

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Annchua skrev:
S.A.T.S :eek: :zpy :zpy :zpy

nej tack, jag håller mig på konkurrenternas sida!! :p :p

Konkurrenter :confused: finns det mer discogym i stan :rolleyes: Hoppas du inte menar något pensionärsdagis typ Friskis :D

Ps. Musikproblemet löser man lätt med en mp3-spelare och Blood for blood. Angående lugn musik på sats.

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Badkarma skrev:
Konkurrenter :confused: finns det mer discogym i stan :rolleyes: Hoppas du inte menar något pensionärsdagis typ Friskis :D

Ps. Musikproblemet löser man lätt med en mp3-spelare och Blood for blood. Angående lugn musik på sats.

e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 e2 :banana :banana :banana

denna veckan har jag kört hårt känner jag i benen.. ;)

var uppe halv 7 på jobbet o körde en 45 int. Spinn o avslutade sedan med ett Basic ae pass.. även trotsat kylan o snön o cyklat över nästan 3 mil ju.. :eek:

ngn som har något bra tips på vad man ska äta, som man håller sig på länge.
Äter i dagsläget havregrynsgröt hela tiden tror jag, med färsk frukt o nötter i. känns lite tråkigt i längden.. :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag simmade 40längder x 25 meter idag på 37 minuter. Slapp slåss med massa andra i bassängen också. Försökte crawla som Madhonda tipsade om, insåg att jag behöver hjälp, jag vet inte hur man gör det ordentligt..

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Bikerbitch skrev:
Jag simmade 40längder x 25 meter idag på 37 minuter. Slapp slåss med massa andra i bassängen också. Försökte crawla som Madhonda tipsade om, insåg att jag behöver hjälp, jag vet inte hur man gör det ordentligt..

om du är ute efter att komma i form så ska du ju hundsimma dina 40*25m! :D det är kämpigt skulle jag tro utan att ha provat själv!

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
har inte tränat sedan i juni då mitt gymkort gick ut efter 6 månaders ihärdig träning. Varför jag inte löst ut ett nytt förstår jag inte. Eller jo, kanske för att jag måste träna ensam då, men det är ju ett ganska dålig argument för att sitta och förmultna här.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ni vet alla att det är BEN som gäller imorgon, torsdag? ;)

BENEN - think about it.

750RR

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Bikerbitch skrev:

:hej :hej :hej :hej
Kan man inte simma jsälv så kan man väl iaf förmedla kunskaperna.. :) kan jag lära 8 åringar Frisim (samma som crawl) så kan jag nog lära dig med. :confused: :)
allt handlar om att nöta tekniken och att göra rätt med armbågarna.. sen kommer du simma mycket snabbare än 37 minuter. :p

MAvve: ben idag??? kommer ju inte kunna röra mig imorgon då!!

idag är det mental träning för mig istället. :) förberedelserna inför Kill passet har börjat! slet in en kille i aerobicssalen igår o han tyckte det var skit skoj!!
lär av honom!! :)

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Annchua skrev:
...slet in en kille i aerobicssalen igår o han tyckte det var skit skoj!! lär av honom!! :)
Haha, inte så att han såg en chans att limma på dig? :rofl
Näh, många av oss som sliter i lösa vikter är så stela och har dålig koordination. Gravida flodhästar är oftast smidigare än oss, så aerobics faller fetbort! :eek:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tränar sport ju jutsu 3 dagar i veckan, 35 armhävningar & 100 situps varje kväll med nån dags vila. "Powerwalkar" nån/några dag(ar) i veckan för konditionens skull.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring