Träningstråden

High_Octane

Power by Gasoline!
Gick med
15 Mar 2010
Hoj
Honda hornet 600-03 *såld* NU: KTM 990 SM
20% rabatt på gymvaruhuset.com ikväll!
Kampanjkod ALLT20

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Träffade på två tjejer som jag tränade med. Testade på fjärilsim, tränar i vanliga fall bara bröst-och ryggsim. De tyckte det såg "grymt ut och "du har tekniken" även om jag själv tyckte det kändes som man varva mellan att drunkna och bryta ryggen:hihi

-20 kg och är nöjd. De eve sista 5-6 kg tar jag till vår/sommaren
(Vill inte behöva köpa ännu mer kläder) :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Någon som testat Smolov JR? Jag funderar på att testa det för bänkpressen. Hur gör man med övrig träning under perioden, får man skita helt i allt annat, eller funkar det att köra tex böj och mark på dagarna man inte kör smolov?

Ser ingen anledning till att skippa böj eller mark. Du tränar på som vanligt i de andra övningarna och kör bänk enligt schema på det programmet du vill följa, i det här fallet Smolov JR.

Jag kör ju böj, bänk, mark tre dagar i veckan och övriga dagar går till löpning eller äta och vila.

Kötta på! :yoparty

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Beställt nya Jack3d Advanced PWO:n nu, ska bli kul att se hur den funkar.
Lär givetvis inte slå det numera förbjuda orginalet Jack3d , men hoppas att den nya är bra.

image.png

Beskrivning till videon:
Awkward Gym Moments: Too much pre-workout = Too much SWAG skrev:
#Swag is part of the reason they banned the original Jack3d - This guy must have taken 3.5 scoops and stacked it with another 5g of creatine monohydrate. #Awkward Gym Moments

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Ser ingen anledning till att skippa böj eller mark. Du tränar på som vanligt i de andra övningarna och kör bänk enligt schema på det programmet du vill följa, i det här fallet Smolov JR.

Jag kör ju böj, bänk, mark tre dagar i veckan och övriga dagar går till löpning eller äta och vila.

Kötta på! :yoparty

Jo du är jätteduktig som tränar tre dagar i veckan men nu undrar jag om någon testat programmet. Det är lätt att säga att "Klart det går!" men jag undrar om någon skulle kunna berätta om sina erfarenheter av återhämtningen. Fast jag tror inte jag är tillräckligt avancerad för att köra det programmet än, så jag kommer nog dra 5/3/1.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Idag har jag fått lära mig att köra dips. Jag trodde jag visste hur man gjorde. Eftersom jag var självlärd är jag nog ingen vidare lärare. :(

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo du är jätteduktig som tränar tre dagar i veckan men nu undrar jag om någon testat programmet. Det är lätt att säga att "Klart det går!" men jag undrar om någon skulle kunna berätta om sina erfarenheter av återhämtningen. Fast jag tror inte jag är tillräckligt avancerad för att köra det programmet än, så jag kommer nog dra 5/3/1.

Det där tar jag inte ens som sarkasm eftersom jag inte tränar tre dagar i veckan.

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Ikväll blir det ett crossfit pass. dock Känner jag mig pressad då en kollega körde passet imorse så nu måste jag ju försöka slå henne, fast hon är mer tränad än mig:gnissla

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC