Precis vad jag tänkte skriva!
Visst dyker här upp en del rötägg av och till, och det har funnits folk med riktigt taskig attityd, men jag upplever ändå att det som är illa på allvar modereras bort ganska hastigt. Även sånt som inte direkt är illa utan mest bara skräpinlägg brukar försvinna innan någon betydande del av folket här fått upp ögonen för tråden i fråga (det märker man genom att det ständigt pratas om bortmodererade skräptrådar som man själv inte minns eller känner igen för fem öre ).
Attityden på forumet är ganska grabbig och det finns gott om internskämt som är svåra att förstå för icke invigda (och som nog kan tolkas som dåligt beteende om man inte kan skilja på lek och allvar), men om man bara tar det mesta här inne med en nypa salt och hugger tillbaka med samma grabbton så brukar man trivas ganska bra
fortfarande så väljer man vad man läser o vill ge sig in i.
jag skulle dö ut utan sporthoj.. vissa trådar som borde tas bort finner jag underhållande, dom andra ser jag inte..
att lämna detta finns inte på kartan för en annan. fy fan vad kunskap de finns här säger jag bara!
Lagom avslappnat...
Väl skrivet!
Jag tycker det blivit för mycket raggningsforum över SH över de senaste året.
mycke folk som reggar sig (tjejer) som inte har hoj och 15o graddar hänger efter åh va du var söt bla bla ....
för mycket ligga? ligga? ligga? i varenda jävla tråd.
och alla dessa privata konversatationer i trådar som kan höra hemma i pm eller gästböcker. som även där är internare eller flört.
Finns väl forum för det också eller comunitys för dom som gillar sånt?
SH.com ska handla om hojåkning, racing, motorcyklar , byggen, sköna mc filmer .....
Är det bara jag som e less på desperata grabbar o tjejer?
Och jag håller för övrigt med trådskaparen att de e neg ton på sh. Väl skrivet.
och för mycket löst skitfolk utan S P O R T H O J registrerar sig.
Kollar man mångas profil så kör vissa en BMW K1, Harley, motard(va fan är det får nåt egentligen??), VIRAGO?????? och en massa skit därtill. MÅNGA har dessutom inte ens en hoj - STICK!
har du inte hittat några jävla trimrör till den där 2 takts skiten, köp fyra som alla andra o va som folk,,,,,,nåt i den stilen menar han antar jag med dålig attityd, nu valde jag dig för du hade tacksam annons för exemplet,,,,,,HOPPAS DU INTE TOG ILLA UPP :
jag är van vid jävligt grabbig attityd från mitt jobb så jag tycker det är helt okej här, o andra sidan behöver man inte va oförskämd mot nån som kanske enligt oss som är erfarna, mot nybörjar DUMMA frågor
SH ska vara roligt, inte ett tråkigt bilforum som garaget eller zatzy. Tråkigare människor än på dessa är ju svårt att hitta. Är själv medlem på båda dessa och det är knappt man får svar och moderator är övernitiska och rena nazis.
.
SH ska vara roligt, inte ett tråkigt bilforum som garaget eller zatzy. Tråkigare människor än på dessa är ju svårt att hitta. Är själv medlem på båda dessa och det är knappt man får svar och moderator är övernitiska och rena nazis.
Som du säger, det fanns tidigare en sådan regel.Det fanns tidigare en uppmaning att rena bilfrågor inte skulle diskuteras (vilket jag kan hålla med om) men ändå startade du en biltråd om vilken sportbil du skulle köpa, för inte så länge sedan. Blir lite fundersam/frågande om hur man resonerar då
Det fanns tidigare en uppmaning att rena bilfrågor inte skulle diskuteras (vilket jag kan hålla med om) men ändå startade du en biltråd om vilken sportbil du skulle köpa, för inte så länge sedan. Blir lite fundersam/frågande om hur man resonerar då
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|