jag har det för att de e ballt, och mitt ställ har typ fullt med lufthål hela fronten, så det värmer med tröja över. sen så ser det så satans "race" ut att köra med raceställ när man glider runt i stan osv.. mer diskret med en tröja över..
Andreéas skrev:2439129Men en tröja över skinnställ kan väl inte värma så mycket? Kan tänka mig att det inte finns någon tröja som håller värmen när man ligger över 100?
????Hedgehog skrev:2439144Placebo effekt kanske....
Om någon tror att en tröja värmer så räcker det ju, dom blir gladare och världen blir lite bättre. Om det sedan inte fungerar, precis som du inte tror är ju oväsentligt.Andreéas skrev:2439146????![]()
3plE skrev:2438499Ähh, skitsnack! Hur svårt och lång tid tar det å torka av stället med en disktrasa?
Det är väl för att folk vill vara tuffa! Ev för att det är kallt och man har korvskinnspassning på stället!
PETER-STHLM skrev:2439454för att magen är som en ballong av alla räkmackor man stoppar i sig på exempelvis rosenhill cafet! det går inte att dra upp dragkedjan - på med en tröja så ser det fin-fint ut![]()
![]()
EBS skrev:2439432Varför kör ni hojar med helkåpor, man behöver faktiskt bara en toppkåpa?
Varför har ni hojar som går fortare än 200, man kör ju ändå inte så ofta fortare än så?
Varför har ni lackade hjälmar, en helsvart funkar precis lika bra?
Jag har tröja för att det ser förjävla muppigt ut att åka runt utan.
El Garto skrev:2439337Du kan få låna mitt ställ och torka av det om du vill. Men jag tror att du behöver slägga o huggmejsel för att få det rent. Om flugorna går att torka bort så kör du alldeles för sakta
.
3plE skrev:2439913Tack, men jag har redan ett ställ, behåll du ditt!
Om du kör din cykel (superblackbird) som man ska så kör jag iof långsammare än dej men för sakta... Det tror jag inte!
Jag har dessutom inga "touring" kåpor att krypa in och skydda mej under
![]()
El Garto skrev:2439962Ehh.... jag hade inte någon annan inställning till det här när jag körde min (nakna) Bandit i 260. Vad har du för problem? Gillar du inte killar MED tröjor? Du kanske gillar oss bättre UTAN![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |