[- sNaIjK -]
Sporthojsnörd
O fy tusan =/ Krya på dig mannen! Man tänker inte på att vägarna blöder så mycket för det känns inte så himla varmt i luften. Nu har man definitivt fått sig en tankeställare.
[- sNaIjK -] skrev:Man tänker inte på att vägarna blöder så mycket för det känns inte så himla varmt i luften. Nu har man definitivt fått sig en tankeställare.
Den tragiska Olyckan du syftar på tror jag är Bjoarsen's Och vad jag hört så är han på återhämtning han med. Det var han som körde av pga blödande asfalt. Men att du hittade hit och gav din respekt duger[- sNaIjK -] skrev:2310298O fy tusan =/ Krya på dig mannen! Man tänker inte på att vägarna blöder så mycket för det känns inte så himla varmt i luften. Nu har man definitivt fått sig en tankeställare.
CeltaniC skrev:. Vi tvingar absolut ingen att köra över deras förmåga, du måste tänka på att den största delen av säkerhet och tempo är helt och hållet ditt ansvar. Visst varnar vi för saker på vägen som kan vara farliga men du kan inte lita på ledaren och dom övriga förarna framör dig till 100%. Det kan bara du själv göra.
Lycka till med kortet och varför skulle du inte hinnea att bli klar detta året?
//Regards Cel
blueblade skrev:2310885En fråga bara. Jag bara undrar om det e normalt att känna skuld för att det gick bättre för mig en för (Hampus-Zenit)..
Tack till alla som bryr sig....
Känns som en elefant sitter på bröstet..Men man skall inte klaga...
blueblade skrev:2310885En fråga bara. Jag bara undrar om det e normalt att känna skuld för att det gick bättre för mig en för (Hampus-Zenit)..
Tack till alla som bryr sig....
Känns som en elefant sitter på bröstet..Men man skall inte klaga...
Mitra skrev:2310711Jag vet att det är upp till mig att bedömma själv hur mycket jag klarar
Det var därför jag berömde Hojbrud för att hon visste var hennes gränser gick och tog inte några onödiga risker vilket jag personligen tycker är enormt bra. Bättre att inse att tyvärr detta var inget för mig idag än att pressa sig över vad man tycker känns säkert/bra.
Tyvärr har jag inte hittat den där krukan med guld vid regnbågens slut så därför så siktar jag på att bli klar till nästa år
Om du hittar krukan så kan du få 10% i hittelön
Ps Blueblade åk och kolla upp varför du blöder näsblod hela tiden det låter inte bra eller normalt. Bättre att kolla upp en gång extra
Hälsa Hampus att vi tänker på honom och hoppas på ett snart tillfrisknande.Zenit skrev:2308111Hej!
Det här är Hampus(zenit) mamma som skriver. Hampus befinner sig på intensiven i Lund, där han just nu opereras. Vi har träffat honom och kunnat prata med honom, han har varit vid medvetande hela tiden. Hans skador har ni kunnat läsa om tidigare här i tråden, så dem går jag inte in på.
Den närmaste veckan kommer troligen att vara mer eller mindre kritisk, men läkarna var hoppfulla.
Anledningen till att jag skriver här är att Hampus (som vanligt) tänker mer på andra än sig själv. När vi träffade honom vill han att vi skulle berätta för alla att han kommer att bli OK och att ingen ska oroa sig för honom. Jag tror inte att han förstår till fullo hur skadad han är.
Vi vet mer imorgon när första operationen är över och han har vaknat upp.
Tack till er alla som skickat hälsningar till honom, ska framföra dem till honom imorgon.
Var rädda om er och kör försiktigt!
Jane (Hampus mamma)
Zenit skrev:2312161Hej på er alla,
Hampus har gott läkekött och har nu stabila värden.
Hans nya "stålsklett" är inopererat in hans vänsterben och skall tydligen vara bra nog att gå på så fort han klarar av smärtan.
Mjälten håller blodet och läkarna börjar lita på att den skall fortsätta med detta. Ändras inget så flyttas han nog ut från intensiven i övermorgon till nästa avdelning. Men han tycker nog att det är ganska bra där han är.....en hel del smärtstillande och hela tiden två sköterskor som tar hand om honom och kliar honom när han ber om det.
Jag hjälpte honom att sälja crossen i söndags och med lite försäkringspengar kommer han nog snart att dyka upp på gazzen igen.
Kör klokt och var rädda om er.
/Hampes pappa
Hans nya "stålsklett" är inopererat in hans vänsterben och skall tydligen vara bra nog att gå på så fort han klarar av smärtan.
Mjälten håller blodet och läkarna börjar lita på att den skall fortsätta med detta. Ändras inget så flyttas han nog ut från intensiven i övermorgon till nästa avdelning. Men han tycker nog att det är ganska bra där han är.....en hel del smärtstillande och hela tiden två sköterskor som tar hand om honom och kliar honom när han ber om det.
Jag hjälpte honom att sälja crossen i söndags och med lite försäkringspengar kommer han nog snart att dyka upp på gazzen igen.
/Hampes pappa
/Hampes pappa
Jag blir glad att få läsa detta! skönt att höraZenit skrev:2312161Hej på er alla,
/Hampes pappa
/Hampes pappa
/Hampes pappa
Ja det är viktigt att hålla sig på sitt körfält. Och Varselväst är ingen dum ide.R1 racer skrev:2312618
Tänk på där ute när ni kör,håll Er mer mot vägrenen i skymda kurvor än i mitten av din sida vägbanan,visst kanske inte alltid optimalt lika smidigt att ta vissa kurvor på det sättet men efteråt tackar man sig själv många gånger när där dykt upp bilar som håller sig lite väl långt ute och ibland till o med en bit in på ens körfält.
En annan tanke till för att göra TGR säkrare,varför inte att förste och siste man har en neon grön/orange varselväst på sig,visst inte alltid snyggt.
Kostar från några tior till en/två hundringar men vi syns förhoppningsvis bättre där ute.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|