...säkrades när Arne Tode tog hem segern i tyska SS600 ( förkortningen känns lite ödesstiger ): German Supersport
Porta - tänk bilden i svartvitt. Påminner den Dig om någon Du känner
Han ser lite proffsigare ut....
...säkrades när Arne Tode tog hem segern i tyska SS600 ( förkortningen känns lite ödesstiger ): German Supersport
Porta - tänk bilden i svartvitt. Påminner den Dig om någon Du känner
Han ser lite proffsigare ut....
Hej har nyss införskaffat mig en daytona 675. Ska lämna in tanken för klarlackning. Behöver jag tömma tanken innan jag tar bort den eller är den sluten?
Sen är det nån som kan färgkåden för den gråa färgen får inte tag i den nån stans.
Att tömma tanken kan kanske vara bra innan man lackar den Men vid själva demonteringen utav tanken så behöver man 2 par händer (iaf enl min mening) soppaslangen sitter lite knöligt till på bensinpumpen när man lyfter på tanken.Hej har nyss införskaffat mig en daytona 675. Ska lämna in tanken för klarlackning. Behöver jag tömma tanken innan jag tar bort den eller är den sluten?
Sen är det nån som kan färgkåden för den gråa färgen får inte tag i den nån stans.
Grabbarna på 675.net verkar vara mycket nöjda med montering av throttle grip från S3 1050.
http://www.triumph675.net/forum/showthread.php?t=23507
Någon här som provat med gott resultat?
Var har ni köpt isf och pris?
Du byter ditt gashandtag mot ett från en S3 (Speed Triple) och eftersom den har större diameter än 675 orginal så får du en kortare väg att dra rullen för full gas. En s.k snabb gasVad är det för något?? Förstår inte rikitgt?
Var på Tuvängen idag.
Två pass med torr bana och två pass med regnvåt bana! Superkul var det iaf
Trevligt med en medlem i "track day junkie"-församlingen.
Hoppas Ni får några dagar till med bra körning. Här uppe har det varit under nollstrecket några nätter - Brrr.
...Aero screen, är det något att ha?
Lyfter det vinden så mycket att bruset inte hamnar mitt på hjälmen?
...Mitt primärval är att hälla i Biltemas MC-olja, den borde väl fungera okej?...
Mycket vanebildande, själv gjort 6 st bandagar hittills i år, och minst 2 st kvar.
Som du säger ang pys-körande på gata - så blir det ju mer bana man kör.
Det går ju aldrig att ta i på gata som det gör på bana, även om man riskerar liv och lem.
Och är det något man ser fram mot inom hoj-gebitet, så är det ju nästa bandag.
Som väl är har vi fortfarande nära 20c på dagarna i Götet, men regnet envisas lite då och då.
Aero screen, är det något att ha?
Lyfter det vinden så mycket att bruset inte hamnar mitt på hjälmen?
Som Roffe skriver så har jag petat på ett Zero Gravity denna säsongen. Faktiskt ett lyft gentemot orginalglaset. Får undan fartvinden och erbjuder bra "lä" på långa rakor, tex A-torp.
Kostar nästan inget heller från US of A.....Köpte mitt här
...Regulatorn gick för andra gången... vafan är det bara jag som har fet jävla otur eller är det nånn mer med 675 -07:a?...
...Roffe! Tack för "Manualen mot skuttighet". Plockade bort spelet i gashandtaget och fick klart bättre känsla efter det.
Jag väntar för närvarande på ett DID 520-kit med 16/49 drevning...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|