TropaDeElite
Ny medlem
Det där kan vara värt att pröva.
Det där kan vara värt att pröva.
Hej, vill bara tipsa om ett batteri som jag köpte idag...
...glöm inte handkräm efter bara för huden blir som om du vore 90+
Det blev premier f mig idag ... mmm. Helt nöjd med TOR rör (redan mappad).i höstas körde only 30-40 min
Vad snittar ni på en tank? från fullt till det börjar lysa för min del 20-21 mil. hur långt kommer ni?
Samma för min del, har ju färddator på -09:an och den har sagt 0,65 l/mil hitintills.grymt
Vad snittar ni på en tank? från fullt till det börjar lysa för min del 20-21 mil. hur långt kommer ni?
Samma för min del, har ju färddator på -09:an och den har sagt 0,65 l/mil hitintills.
Då har man hittat en ny funktion på Daytonan. Den hade jag INTE på min förra hoj. Nämligen den där rattlåset går i och positionslysena lyser samtidigt. Hade inte en aning om att den funktionen fanns. Dock så blev jag smärtsamt medveten om det när jag slutade jobbet kl23 ikväll. Fanns inte en tillstymmelse till kräm kvar i batteriet.
Ringde kusinen som fick hämta mig. Batteriet ligger på laddning nu. Hoppas att det fungerar till imorgon och inte har pajjat.
För övrigt tycker jag att rattlås+positionsljus är en värdelös funktion
Jahap då har man själv hammnat i tripel träsket nu då. efter 2 st fyror.
Hej alla glada. jag e ny här men är det någon som kan hjälpa mig med en sak. Jag har precis köpt mig en Triumph Daytona 675 SE små nöjd det jag undrar är om någon vet en sida eller ett ställe där jag kan hitta bakljuse med blinkers i ett, till just 675? tack på förhand ut i solen och kör med er, ha d gött
675:an är oförändrad under åren 06-08....antar att det är baklyse du pratar om?Passar 05-07 på 08an? tradit man inte ser hur alla modeller ser ut, svårt att bestämma ju.. men tackar så jätte mycke.
675:an är oförändrad under åren 06-08....antar att det är baklyse du pratar om?
Personligen tycker jag det med inbyggd blinkers syns dåligt och vi behöver alla belysningspunkter som finns för att ses av alla halvsenila bilister.Hej alla glada. jag e ny här men är det någon som kan hjälpa mig med en sak. Jag har precis köpt mig en Triumph Daytona 675 SE små nöjd det jag undrar är om någon vet en sida eller ett ställe där jag kan hitta bakljuse med blinkers i ett, till just 675? tack på förhand ut i solen och kör med er, ha d gött
Jahap då har man själv hammnat i tripel träsket nu då. efter 2 st fyror.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|