Xmotojohan
Ny medlem
http://www.youtube.com/watch?v=-mfJ9pKcs0w för alla hos 675 fans. Alla kanske har sett den redan men mycket bra sista varv
sjukt bra varv
http://www.youtube.com/watch?v=-mfJ9pKcs0w för alla hos 675 fans. Alla kanske har sett den redan men mycket bra sista varv
Kolla Med Johans mc i GBG, annars får du väl låna av någon,så får du två år på dig.Skulle behöva lite hjälp. Jag har ju importerat min Daytona från England. Vid ursprungsbesiktningen nu fick jag underkänt pga av att ljusbilden var fel. Den var bländande eftersom den en gjort för vänstertrafik.
Jag letar nu efter en begagnad lyktsats för högertrafik. Om ni hör någon som har en till salu hör gärna av er. Har kollat med alla mcskrotar utan resultat.
Tackar för hjälpen, det var exakt detta jag behövde.Maverick_ou812 - Står lite om det på sida 131, med början på inlägg 2606.........."and beyond"
Roffe har som vanligt ett bra inlägg
Hallå Triumph Fantaster!
Jag har en fråga till er ang att gå från 1000cc till en 675cc.
Har haft fyra st R1r det senaste men är nu trött på att
betala extrema priser för att försäkra, samt att det blivit
nästan bara bankörning de senaste åren...
Därför tänkte jag nu ta och byta "ner" mig till en 675.
Vad tycker ni rent spontant? Kanske någon som gjort ett
liknande byte?
Tack på förhand
// D
Var sitter Blinkers relä?
På min 06a sitter det under vänster sidokåpa välsynligt var blinkerssladdarna går.... Jag har bytt mitt relä till variabelt så jag kan ha både led och vanliga lampor utan att behöva pilla med en massa motstånd osv.
Tack Ninan...vilken relä rek du? var att köpa?
Någon som har bra koll på vilka slipon som levereras med insats? LeoVince vet jag levereras med det...är dock lite sugen på Jardine eller Arrow,men som jag förstått det finns det inga insatser? Så jobbigt om man blir tillsagd på någon bandag osv och få åka hem igen..
Jag monterade ett "fabriks" Arrow igår och då ingår dB-killer och ny mappning.Någon som har bra koll på vilka slipon som levereras med insats? LeoVince vet jag levereras med det...är dock lite sugen på Jardine eller Arrow,men som jag förstått det finns det inga insatser? Så jobbigt om man blir tillsagd på någon bandag osv och få åka hem igen..
Jag monterade ett "fabriks" Arrow igår och då ingår dB-killer och ny mappning.
Mätte det med db-mätare, 91dBA med killern i och 93 dBA utan (89 orginal). Kan återkomma imorgon kväll då jag mätt allt ännu en gång (officiell banmätning, statisk och dynamisk)
Kan man höja tomgången på Daytona 675 utan att byta till race-ecu, typ med Tuneboy eller nåt???
Någon som har bra koll på vilka slipon som levereras med insats? LeoVince vet jag levereras med det...är dock lite sugen på Jardine eller Arrow,men som jag förstått det finns det inga insatser? Så jobbigt om man blir tillsagd på någon bandag osv och få åka hem igen..
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|