Jag funderar på vilket lufttryck jag skall ha i däcken? Har en -08 med orginalostar.
Grevé eller hushålls? Fan va man skulle vilja hänka, men ni skulle Tuvängen på lördag va?
Jag funderar på vilket lufttryck jag skall ha i däcken? Har en -08 med orginalostar.
Grevé eller hushålls? Fan va man skulle vilja hänka, men ni skulle Tuvängen på lördag va?
Japp, Tuvis på lördag ... jag är anmäld. Hoppas det blir bättre väder den här gången
Kommer du också?
...Jag funderar på vilket lufttryck jag skall ha i däcken? Har en -08 med orginalostar.
De flesta talar om 32 PSI fram/30 PSI bak i varmtryck för Supercorsa Pro, vilket skulle motsvara 2.2 bar fram/2.1 bar bak. Jag tror det funkade bra för mig med 2.2 fram/1.9 bak i kalltryck.
Lycka till och ta det lugnt och stressfritt, så kommer Du att tycka att det är det bästa som hänt Dig och Din Daytona
ja vore kul (om jag får ) vi kan ju höras
Klart du får
Ses ju i morgon för en norrunda, kan vi snacka mer om det. Skall låna en Speed Triple i dag på TCL och testa lite ... se om det är kul.
Japp, Tuvis på lördag ... jag är anmäld. Hoppas det blir bättre väder den här gången
Kommer du också?
Jag ska också till Tuvis,och jag har beställt sol så ni kan vara lugna!
Jädrans va bra, hoppas det stämmer ... i dag regnade det satan när jag var ute med Speed Triplen. En riktigt rolig cykel.
Har du bokat Tuvis? Vilken grupp i så fall?
Är det bökigt att lossa de övre motorfästena? Måste kylaren,tanken bort osv? Tänkte skruva dit krashpuckarna imorgon.
Nope, det enda jag monterade bort när jag satte dit mina T3 var sidokåpan. Jag fick in en hylsnyckel så jag kunde hålla emot muttern på baksidan. Fast det är ju klart.... har ju inte jättestora händer. Trångt är det ju men det var inga större problem. Har gjort det två gånger också, både på grålle 1 och 2. Hoppas det går bra. Vilka puckar har du valt?
Jag valde T3 jag också,tyckte det verkade vara bra och prisvärda grejer. Har du behövt använda dem?
så länge väder gudarna inte kastar snö och driv is på oss på måndag så kommmer jag att köra på rörken, bara att hänga med!!
Såg inte så många av er på Rörken i måndags.
Vi hade uppehåll och torr bana de två första passen. Sedan började det att duggregna. Perfekt halkträning........
Premiären på storbanan närmar sig med Daytonan. Gelleråsen nästa helg
det spö regnade när jag tänkte ge mig iväg, så då la jag in en pass sedel. Men som sagt jävligt bra halkträning, var det mycket folk?
Spenderar också nästa helg på Åsen, så då ses vi där
Kul ... åker du R1 eller 675:a?
30/5 är det MC festival i Vänersborg.
Triumph kommer att bli rejält representerat så jag tycker att alla som åker Daytona 675 i regionen ska möta upp eller för den delen alla som inte ser avståndet som ett hinder, tänk om vi kunde lina upp den största samling 675or i norden på samma bild.
Kommer själv medverka med bägge mina hojar.
Och till dom som övernattar finns ju möjlighet till med andra 675 åkare.
Länk till Flyer över träffenhttp://wolfislandriders.com/SE_GPS.pdf
675!
rettan ligger i delar
har du stuga? grillning lördagkväll isåfall
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |