Godagens alla,
Skulle ta bort framhjulet på min daytona och lossade de små insex som satt på höger sida (sett framifrån). Sen, glad som en lärka så skulle jag lossa den stora insexan men den satt ju som berget. Ville inte ta i mer än jag gjorde utan att fråga expertisen först, så den inte är vänstergängad eller nåt sådant dumt.
Har jag glömmt något?
Bak antar jag att det är som på vilken annan hoj som hellst, eller?
Nix, lite mer muskelkraft så skall det lossa. Fast jag hade plockat väck bromsoken först.
Vad tror ni?
Skruvarna blev lite långa men ska ta och korta av dem.
Ser bra ut tycker jag.
Lyckas inte se vilka skruvar du menar dock..
Har ett orignalmonterat larm på min trumpet som driver mig till vansinne. Larmar på med automatik efter ca en halvminut eller nåt. Skitdrygt, ska man stanna och snacka lite och sitta kvar kan man inte ens stänga av tändningen för då hoppar eländet på och larmar så fort man så mycket som kniper med skinkorna. För att inte tala om när jag skull byta hjul på hojen piper i öronen än
Någon som vet hur man kan stänga av eländet?
Har ett orignalmonterat larm på min trumpet som driver mig till vansinne. Larmar på med automatik efter ca en halvminut eller nåt. Skitdrygt, ska man stanna och snacka lite och sitta kvar kan man inte ens stänga av tändningen för då hoppar eländet på och larmar så fort man så mycket som kniper med skinkorna. För att inte tala om när jag skull byta hjul på hojen piper i öronen än
Någon som vet hur man kan stänga av eländet?
Är det bara jag som tycker gashandtaget måste vridas lite för mycket? finns det kortare rullar till 675:an? När jag ger full gas måste jag byta grepp
Finns en snabb og billig løsning, gå til din Triumph forhandler, sig du skal have ett gashandtag til en Speed Triple, Tiger eller Sprint med 1050 motorn.
Har selv samme mod. og nu kan man give fuld gas i ét greb
OBS: pas på inte at strypa skruerne ved handtaget, dom er känslige
Gör det! Bästa "modden" man kan köpa för 110 spänn. Det blir en jäkla skillnad.Kanon, ska testa
Kanon, ska testa
Gör det! Bästa "modden" man kan köpa för 110 spänn. Det blir en jäkla skillnad.
Jeg har samme problem!! Min løsning er dog at sætte den i "Ferry mode" når jeg skal byta hjul med den og lignende.
Ferry mode: aktiver alarm, (se 2 blink) tryk på svart knap (se 3 blink)
Nu kan du gøre som du vil med hojen uden alarmen går igang, dog skal du deaktivere alarmen før du sætter tænding på.
Håber det hjælper lidt på problemet
Man byter hela handtaget mot ett nytt med nya infästningar för gasvajrarna (vilket jävla ord...). Ta det lugnt med skruven i änden bara, den sitter med locktite och är jävligt känslig då det är en pytteinsex.oj trodde det var dyrare, men behöver man bara själv vajer rullen eller sitter den ihop med själva handgrepps cylindern under gummihandtage?
För att vi inte ska rasta skiten ur alla "craps"Köp en till mig med, jag vill också ha snabbgas!! Kan vi mecka påbdet här hemma!!
Varför är det så lång gas på D675?
Man byter hela handtaget mot ett nytt med nya infästningar för gasvajrarna (vilket jävla ord...). Ta det lugnt med skruven i änden bara, den sitter med locktite och är jävligt känslig då det är en pytteinsex.
....Lång text om ljud..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |