Men inte ska du ha en tjejhoj?!
Ställbara fotpinnar är ett klart underskattat tillbehör, däck är inte heller helt fel. Den där gasrullen ska inte kosta mer än 110 kr så det blir en slant kvar.
men nu till I-landsproblemet: jag har sex tusen som presentkort hos den lokala Trajjahandlaren söder om stan ... Hur kan jag använda dem på bästa sätt? Har all kosmetisk utrustning jag vill ha, slip on känns onödigt (även om det låter gott). Fotpinnar? En trave däck? Drivpaket? Eller finns det något annat kul för att rejsa till hojen?
Gasrulle från Speed triple står överst på listan!
Säg nu som det är, du vi ha henne......
hon var, eh.
Men inte ska du ha en tjejhoj?!
Jo, jag tror nästan det. Den svängde ju hur bra som helst! Var riktigt kul & köra
OffTopic: Vart tog du vägen igår? Stod i wheelie-kön när jag såg dig stå & flexa dom där USB-kablarna du kallar för överarmar, iklädd värsta ghetto-tröjan, sen var du bara borta? Vart du rädd för alla i skinnställ, LR? :farliga_grabbar
Säg nu som det är, du vi ha henne...
Jo, jag tror nästan det. Den svängde ju hur bra som helst! Var riktigt kul & köra
OffTopic: Vart tog du vägen igår? Stod i wheelie-kön när jag såg dig stå & flexa dom där USB-kablarna du kallar för överarmar, iklädd värsta ghetto-tröjan, sen var du bara borta? Vart du rädd för alla i skinnställ, LR? :farliga_grabbar
USB-kablar...
...på nästa års bilder kommer du ha mig på innern, lite lätt fingrandes på ditt bromshandtag eller dödarknapp :jo'rå'så'att'de...
...Nåväl, ny racerapport avläggs förhoppningsvis redan imorgon em!
...Detta är söndagsritualen för alla medlemmar i Daytona-tråden.
men nu till I-landsproblemet: jag har sex tusen som presentkort hos den lokala Trajjahandlaren söder om stan ... Hur kan jag använda dem på bästa sätt? Har all kosmetisk utrustning jag vill ha, slip on känns onödigt (även om det låter gott). Fotpinnar? En trave däck? Drivpaket? Eller finns det något annat kul för att rejsa till hojen?
...Är det några som Ni skulle rekommendera?
Har LSL själv men stöttar Portas rekommendation i denna post några sidor tidigare i tråden. S-racing har också ett bra alternativ.
Slirkoppling, blir en helt annan hoj med en sådan monterad.
kan någon berätta mer om slirkoppling? Jag är inte så haj på sånt här ...
Kort sagt är slirkopplingen en mojäng som funkar precis som vanligt när "motorn driver hjulet" men vid motorbroms så släpper kopplingen lite grand när "hjulet driver motorn" och bakhjulet därmed riskerar att låsas.
Normalt sett ger man lite mellangas under nedväxlingen och/eller släpper ut kopplingsgreppet lite långsammare. När det går riktigt fort eller är riktigt halkigt är det dock skönt att detta sköts automatiskt
Jag håller med Stephan - jag köpte detta främst för bana men den är riktigt, riktigt komfortabel även vid vanlig gatkörning.
...Är det något som Triumph säljer, och monterar? Vad kostar kalaset?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|